Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o swojej stronie www... ale nie wiecie, jak o to zapytać

Firmowa strona internetowa to dziś must have. Zapewne Ty też już ją masz. Świetnie! Zastanawiałeś się jednak, czy Twoja strona jest naprawdę Twoja? Czy spełnia swoje cele? Czy jest bezpieczna i przynosi zwrot z inwestycji? A może przepalasz budżet, płacąc za coś, co nie działa dobrze. Jest jeden sposób, by się przekonać. Sprawdź to!

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Jak zbudować efektywny dział marketingu?, Piotr Golczyk

„Połowa pieniędzy zainwestowanych w marketing jest wyrzucana w błoto, ale niestety nie wiadomo która” (John Wanamaker). Choć ta zabawna, ale i bolesna myśl ma podobno już 50 lat, to jednak wciąż pozostaje aktualna. Badania pokazują, że marketing zużywa aż 11% budżetu firmy.

Czytaj

Marketing Wywiady

Dlaczego firmy mają problem ze zwiększaniem sprzedaży w internecie? Wywiad z Błażejem Katarzyńskim z agencji Rise360

Dziś zapraszamy Was na wywiad z Błażejem Katarzyńskim, założycielem Rise360 – pierwszej w Polsce agencji businessdevelopingowej.

Czytaj

Marketing Efektywność

5 narzędzi contentmarketingowych, bez których nie wyobrażam sobie życia

Czasem bywam leniwą bułą. Mimo że uwielbiam content marketing i zdarza mi się mamrotać o nim przez sen, to jednak nie wyobrażam sobie życia bez algorytmów i narzędzi przyspieszających pracę. Za chwilę pokażę Ci, których z nich możesz zacząć używać jeszcze dzisiaj.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Skuteczna reklama na Facebooku – 5 lekcji z praktyki copywritera

Ari Gold, bohater serialu Entourage mówi: „W życiu nie chodzi o to, żeby uczyć się na błędach, tylko żeby uczyć się, by błędów nie popełniać”. No właśnie, czy nie lepiej, zamiast działać po omacku, uczyć się z doświadczenia innych? Poniżej zapisałem 5 lekcji, które płyną z mojej codziennej pracy przy optymalizacji reklam.

Czytaj

Marketing Sprzedaż Obsługa klienta

Opis produktu w Twoim sklepie internetowym: bla bla bla i coś tam, coś tam? (cz. 1)

Dziś dowiesz się, jak za pomocą opisu produktu złapać klienta za [---], żeby bez oporów otworzył przed Tobą swój portfel. Zobaczysz, co powinien zawierać naprawdę dobry opis. Przekonasz się też, jak łatwo taki tekst zepsuć. A teraz zapnij pasy. Ręce na kierownicę. I jedziemy!

Czytaj

Marketing

Jak przygotować event, którego klienci nigdy nie zapomną?

Złośliwa odpowiedź na pytanie zawarte w tytule nasuwa się sama. Wystarczy, że takie wydarzenie okaże się kompletną klapą i z pewnością nie umknie niczyjej uwadze: ani klientów, ani konkurencji, ani mediów. Takie ryzyko zawsze istnieje, ale dla korzyści wynikających z odpowiednio przeprowadzonego eventu warto je podjąć.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Szóste prawo marketingu: zabij copywritera!

To był dziwny tydzień. Kiedy rozpoczynał się zaspanym poniedziałkiem, nie wiedziałem jeszcze, że w deszczową noc z czwartku na piątek dokonam brutalnego morderstwa. Jak w ogóle do tego doszło? I dlaczego moja historia może zainspirować Cię do wprowadzenia zmian w Twojej firmie? Leć po popcorn i od razu bierz się za czytanie.

Czytaj

Marketing

Wiem, dlaczego Twoje kampanie na Facebooku nie działają

Znasz na pamięć większość blogów o marketingu na Facebooku. Wiesz wszystko na temat swoich grup docelowych, a harmonogramy publikacji nie mają przed Tobą tajemnic. Jakby tego było mało, wdrożyłeś ostatnio wszystkie nowinki, o których opowiedziano przy okazji tegorocznych konferencji socialmediowych. Bezskutecznie? Za chwilę powiem Ci, dlaczego.

Czytaj

Marketing

Jak nazwać firmę – 10 ognistych hiszpańskich porad

Wybór nazwy dla firmy to prawdopodobnie jedno z najbardziej ekscytujących i jednocześnie wkurzających doświadczeń, z jakim musi zmierzyć się każdy przedsiębiorca. Jest jak szukanie imienia dla długo wyczekiwanego dziecka –

Czytaj