Efektywność
Jak zwiększyć swoją produktywność w pracy? Sprawdź 4 nieoczywiste wskazówki!
Każdy przedsiębiorca marzy o tym, aby firma, którą prowadzi, osiągała sukcesy, realizowała cele i generowała jak największe zyski. A jednym z decydujących czynników, który ma na to wpływ, jest wydajność i produktywność pracujących dla niej ludzi.
CzytajInspiracje
„Gdyby nie te dwa drastyczne ruchy Storm Gray Unit by się nie utrzymało” – obejrzyj wideo z cyklu BIZNESOWE INSPIRACJE: Problem, Rozwiązanie i Efekty wdrożenia
Dziś przyglądamy się bliżej problemowi, z którym Dariusz Tylka, właściciel Storm Gray Unit długo nie mógł sobie poradzić. W pewnym momencie koszty prowadzenia jego firmy były dużo większe niż sumy, które wpłacali klienci.
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem, Richard P. Rumelt – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Gdyby porównać firmy do barów, to pracownicy dostawaliby na dobry początek dnia drinka składającego się z wizji, misji i celów zawodowych na najbliższe pół roku. A wszystko to oczywiście pięknie przyozdobione wisienką o smaku strategii biznesowej.
CzytajInspiracje
Człowiek, który nigdy nie złożył broni – Dariusz Tylka [obejrzyj wideo z cyklu Coraz Lepsi Przedsiębiorcy. Kulisy budowania biznesu]
Przedsiębiorca. Żołnierz. Góral. Zawsze powtarzamy, że Przedsiębiorcy to ludzie o niespotykanym harcie ducha, ale Dariusz Tylka… Zresztą obejrzyj wideo i sam zobacz.
CzytajInspiracje
Spójrz tak na swoją firmę, a Twoje życie stanie się ekscytującą przygodą!
Mądrzy ludzie twierdzą, że wszystko jest kwestią podejścia albo odpowiedniej perspektywy. Okazuje się, że prowadzenie firmy, nawet w najnudniejszej branży świata, może być ekscytujące. Wystarczy do tego zaledwie odrobina wyobraźni!
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych, Chip Heath, Karla Starr – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nie odkryję Ameryki, kiedy powiem Ci, że liczby nie są sexy. Prezentowanie danych podczas spotkania z klientem albo podsumowania kwartalne w księgowości są po prostu tak samo wciągające jak czeskie filmy. Na szczęście istnieją słowniki.
CzytajInspiracje
Self-care przedsiębiorcy. Jak się sobą zaopiekować?
Stresująca codzienność, presja ze wszystkich stron, natłok zdarzeń, ciągłe zmiany, ryzyko, ciężar odpowiedzialności to dla przedsiębiorców chleb powszedni. Jeśli jesteś właścicielem firmy, dobrze o tym wiesz. Poniżej znajdziesz sprawdzone sposoby na zadbanie o siebie, zarówno w sferze fizycznej, jak i mentalnej, emocjonalnej i duchowej.
CzytajWywiady
„Malutkie kroki dają sumarycznie duży efekt. Statek koryguje kurs na bieżąco” – wywiad z Wojciechem Tracichlebem
Nigdy nie pracował na etacie, bo od dziecka wiedział, że chce być przedsiębiorcą i tworzyć coś własnego. Jako osiemnastolatek założył firmę budowlaną, a roczny pobyt w Stanach Zjednoczonych nauczył go wiary w to, że ta firma odniesie sukces.
CzytajInspiracje
Jak zdjąć klątwę pt. „nic mi się nie udaje” i zamienić swoje działania w sukces?
Składamy się ze słów, które wypowiadają o nas inni. To, co o sobie słyszymy, staje się scenariuszem naszego życia, czymś w rodzaju skryptu zapisanego w umyśle i nieświadomie realizowanego. Choć świadomie chcielibyśmy być ludźmi sukcesu i żyć pełnią życia, to skrypty są jak pułapka, w którą wpadamy każdego dnia.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Pisz. Publikuj. Działaj, Klaudyna Maciąg – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Być może myślisz sobie teraz, że do stworzenia wciągającego contentu wystarczy mieć cel i trzymać się go przez cały proces pisania. No cóż, gdyby copywriting działał w ten sposób, to świat byłby piękniejszy. W rzeczywistości – i potwierdza to Klaudyna Maciąg – należy zacząć od wyrobienia w sobie nawyku pisania.
Czytaj