Strategia Sprzedaż
Jak sprzedawać więcej – nawet w czasie kryzysu
Jak sprzedawać w czasie kryzysu, kiedy klient tłumaczy, że nie wie, jak będzie, i trzyma pieniądze na jeszcze czarniejszą godzinę? Jak sprzedawać, kiedy całe branże zostały wyłączone z normalnego działania? Jak sprzedawać, kiedy nic od Ciebie nie zależy?! Szczerze mówiąc, w takiej sytuacji byłoby trudno… Ale czy rzeczywiście nic od Ciebie nie zależy i czy rzeczywiście zupełnie nic nie wiemy? Nie sądzę.
CzytajStrategia
Koronawirus: kto na tym zarobi, a kto straci? Aktualizacja 21 kwietnia 2020 roku
Zacząłem pisać ten artykuł godzinę po tym, gdy w Polsce potwierdzono pierwszy przypadek zarażenia się koronawirusem. W tym momencie, czyli 21 kwietnia 2020 roku, liczba chorych jest już pięciocyfrowa. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak koronawirus wpłynie na Twoją firmę – czytaj dalej.
CzytajMarketing Inspiracje
Poznaj 3 firmy, które przetrwały kryzys dzięki content marketingowi
Mam wrażenie, że wszyscy żyjemy w centrum jakiejś groteskowej ilustracji chińskiego przysłowia: „Obyś żył w ciekawych czasach”. Każdy z nas tworzy w tym kryzysie własną historię. I każdy z nas liczy na swój prywatny happy end. Dziś opowiem o tych, którzy się go doczekali. Wszystkich łączy jedno – przetrwali dzięki content marketingowi.
CzytajMarketing Inspiracje
Jak działać w kryzysie, będąc samozatrudnionym freelancerem?
Jeszcze kilka, kilkanaście tygodni temu świat, Twój świat, wyglądał inaczej. Mogłeś przebierać w zleceniach i odsyłać klientów do konkurencji. Dziś, po tych chwilach świetności, nie zostało praktycznie nic. Skończyło się rumakowanie! Utknąłeś w ciemnej... i nic nie wskazuje na to, że prędko się z niej wygramolisz. I co teraz?
CzytajMarketing Inspiracje
Jak zmieniać zwykłe sytuacje w zarabiające maile?
Trafiłem kiedyś na podcast, w którym Ben Settle (copywriter) opowiadał o pewnej magicznej umiejętności. Umiejętności, która pozwala mu pracować tylko 10 minut dziennie. Mniej więcej tyle czasu zajmuje mu napisanie jednego maila. I te maile sprzedają! I to jak sprzedają!
CzytajInspiracje
Czas zatrzymania – jak go wykorzystać
Jak teraz żyć…? Bo, że wszystko się zmienia, to już pewne. Globalne spowolnienie, zatrzymanie, przetasowanie priorytetów. Jak długo? Co dalej? Jak reagować? Jak radzić sobie z emocjami i nie ulegać panice albo zniechęceniu?
CzytajPrawo biznesu Finanse
Z tarczą czy na tarczy – o co chodzi w tarczy antykryzysowej?
Po długim okresie powstawania wzajemnie wykluczających się kolejnych wersji ustawy mającej wspomóc przedsiębiorców dotkniętych kryzysem – w końcu mamy ostateczną wersję tego dokumentu. Postarajmy się wyłowić z niego informacje, które będą przydatne dla przedsiębiorców – zwłaszcza tych, których bezpośrednio dotknęło zamieszanie związane z koronawirusem.
CzytajWywiady Inspiracje
„Jeżeli boimy się pytać o zdanie ludzi dookoła nas, to co z nas za szefowie?” – rozmowa z Dariuszem Użyckim [część 1]
Od 20 lat wspiera pracę liderów z całej Europy. Rekrutuje pracowników na wysokie stanowiska dla największych firm. Prowadzi konsulting osobisty dla menedżerów, łącząc w nim doradztwo i coaching. Czy wiesz, od czego Dariusz Użycki zaczyna pracę z każdym z nich? Od absolutnej podstawy – ich autorefleksji…
CzytajFinanse
Jak nie stracić płynności finansowej – 3 kroki, które powinien zrobić każdy przedsiębiorca w kryzysie
Wiesz, że przed utratą płynności finansowej tylko Ty sam możesz się obronić. Dobra wiadomość jest taka, że rzeczywiście możesz zrobić bardzo wiele, by się uratować. Pozwól, że opowiem Ci o 3 absolutnie niezbędnych krokach, które uratowały moją firmę, a teraz, jeśli zechcesz, mogą pomóc również Twojej.
CzytajZarządzanie zespołem Inspiracje
W trudnym czasie liczą się relacje
Pytania, obawy i niepewność. I sytuacja tak nieprzewidywalna, że trudno cokolwiek zakładać. W naszych głowach huśtawka: od lęku o to, co będzie jutro, do prób akceptacji rzeczywistości. Jak poradzić sobie w tej sytuacji? Jak opanować negatywne emocje? I jak komunikować się z pracownikami, by dawać sobie nawzajem wsparcie i pozostać jednym zespołem?
Czytaj