Strategia Sprzedaż

Jak sprzedawać więcej – nawet w czasie kryzysu

Jak sprzedawać w czasie kryzysu, kiedy klient tłumaczy, że nie wie, jak będzie, i trzyma pieniądze na jeszcze czarniejszą godzinę? Jak sprzedawać, kiedy całe branże zostały wyłączone z normalnego działania? Jak sprzedawać, kiedy nic od Ciebie nie zależy?! Szczerze mówiąc, w takiej sytuacji byłoby trudno… Ale czy rzeczywiście nic od Ciebie nie zależy i czy rzeczywiście zupełnie nic nie wiemy? Nie sądzę.

Czytaj

Strategia

Koronawirus: kto na tym zarobi, a kto straci? Aktualizacja 21 kwietnia 2020 roku

Zacząłem pisać ten artykuł godzinę po tym, gdy w Polsce potwierdzono pierwszy przypadek zarażenia się koronawirusem. W tym momencie, czyli 21 kwietnia 2020 roku, liczba chorych jest już pięciocyfrowa. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak koronawirus wpłynie na Twoją firmę – czytaj dalej.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Poznaj 3 firmy, które przetrwały kryzys dzięki content marketingowi

Mam wrażenie, że wszyscy żyjemy w centrum jakiejś groteskowej ilustracji chińskiego przysłowia: „Obyś żył w ciekawych czasach”. Każdy z nas tworzy w tym kryzysie własną historię. I każdy z nas liczy na swój prywatny happy end. Dziś opowiem o tych, którzy się go doczekali. Wszystkich łączy jedno – przetrwali dzięki content marketingowi.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak działać w kryzysie, będąc samozatrudnionym freelancerem?

Jeszcze kilka, kilkanaście tygodni temu świat, Twój świat, wyglądał inaczej. Mogłeś przebierać w zleceniach i odsyłać klientów do konkurencji. Dziś, po tych chwilach świetności, nie zostało praktycznie nic. Skończyło się rumakowanie! Utknąłeś w ciemnej... i nic nie wskazuje na to, że prędko się z niej wygramolisz. I co teraz?

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak zmieniać zwykłe sytuacje w zarabiające maile?

Trafiłem kiedyś na podcast, w którym Ben Settle (copywriter) opowiadał o pewnej magicznej umiejętności. Umiejętności, która pozwala mu pracować tylko 10 minut dziennie. Mniej więcej tyle czasu zajmuje mu napisanie jednego maila. I te maile sprzedają! I to jak sprzedają!

Czytaj

Inspiracje

Czas zatrzymania – jak go wykorzystać

Jak teraz żyć…? Bo, że wszystko się zmienia, to już pewne. Globalne spowolnienie, zatrzymanie, przetasowanie priorytetów. Jak długo? Co dalej? Jak reagować? Jak radzić sobie z emocjami i nie ulegać panice albo zniechęceniu?

Czytaj

Prawo biznesu Finanse

Z tarczą czy na tarczy – o co chodzi w tarczy antykryzysowej?

Autor: Tomasz Palak

Po długim okresie powstawania wzajemnie wykluczających się kolejnych wersji ustawy mającej wspomóc przedsiębiorców dotkniętych kryzysem – w końcu mamy ostateczną wersję tego dokumentu. Postarajmy się wyłowić z niego informacje, które będą przydatne dla przedsiębiorców – zwłaszcza tych, których bezpośrednio dotknęło zamieszanie związane z koronawirusem.

Czytaj

Wywiady Inspiracje

„Jeżeli boimy się pytać o zdanie ludzi dookoła nas, to co z nas za szefowie?” – rozmowa z Dariuszem Użyckim [część 1]

Od 20 lat wspiera pracę liderów z całej Europy. Rekrutuje pracowników na wysokie stanowiska dla największych firm. Prowadzi konsulting osobisty dla menedżerów, łącząc w nim doradztwo i coaching. Czy wiesz, od czego Dariusz Użycki zaczyna pracę z każdym z nich? Od absolutnej podstawy – ich autorefleksji…

Czytaj

Finanse

Jak nie stracić płynności finansowej – 3 kroki, które powinien zrobić każdy przedsiębiorca w kryzysie

Wiesz, że przed utratą płynności finansowej tylko Ty sam możesz się obronić. Dobra wiadomość jest taka, że rzeczywiście możesz zrobić bardzo wiele, by się uratować. Pozwól, że opowiem Ci o 3 absolutnie niezbędnych krokach, które uratowały moją firmę, a teraz, jeśli zechcesz, mogą pomóc również Twojej.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Inspiracje

W trudnym czasie liczą się relacje

Pytania, obawy i niepewność. I sytuacja tak nieprzewidywalna, że trudno cokolwiek zakładać. W naszych głowach huśtawka: od lęku o to, co będzie jutro, do prób akceptacji rzeczywistości. Jak poradzić sobie w tej sytuacji? Jak opanować negatywne emocje? I jak komunikować się z pracownikami, by dawać sobie nawzajem wsparcie i pozostać jednym zespołem?

Czytaj