Sprzedaż

Dlaczego nie wolno wierzyć klientom na słowo? – 3 kłamstwa klientów, które ciągną Twój biznes na dno

Wielu przedsiębiorców wychodzi z siebie, by przyciągnąć klienta do swojego sklepu. Promocje do -70%, ulotki, polecenia… I to wszystko po to, by zwrócić uwagę swojego niedoszłego klienta, który z uśmiechem na ustach oznajmi: „Nie, jednak dziękuję”. Nie ma chyba nic bardziej frustrującego niż transakcja, która ucieka sprzed nosa...

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Nowy pracownik i przeklęty smartfon – jak poradzić sobie z ciągłym używaniem telefonów?

Wyobraź sobie, że Twoi pracownicy odpowiadają na pytania klientów. Odbierają telefony. Kończą projekty na czas. Wysyłają faktury do księgowości. Wyobraź sobie, że Twoi pracownicy robią to wszystko SAMODZIELNIE i to bez ciągłej kontroli i poganiania z Twojej strony.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Tajemnice Sand Hill Road. Zasady rządzące rynkiem venture capital, Scott Kupor – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Palo Alto, Menlo Park, Woodside… Serca najważniejszych spółek venture capital biją w Dolinie Krzemowej, a ich największą arterią jest Sand Hill Road. Złośliwi mówią, że z pomocy spółek zlokalizowanych przy tej drodze przynajmniej raz skorzystał każdy z najbardziej znanych startupów ostatnich dekad.

Czytaj

Efektywność

4 sekrety kobiet biznesu, dla których życie jest za krótkie, by harować od świtu do nocy

Zdarza Ci się czuć niemoc? Myśleć, że do tego całego biznesu to Ty się nie nadajesz? To żaden wstyd, wielu przedsiębiorców przechodzi podobne kryzysy. A gdybym Ci powiedziała, że to nie musi tak wyglądać?

Czytaj

Wywiady

„Najtrudniejsze w byciu przedsiębiorcą jest… odpuszczenie sobie” – wywiad z Danielem Lewtakiem

Czego przedsiębiorca może się nauczyć z baśni o 3 małych świnkach? Że mądra praca przynosi efekty? Przede wszystkim warto z niej zapamiętać, że jak się stawia domek z drewna, trzeba to robić naprawdę porządnie. Sięgnąć po najnowszą technologię, najwyższej jakości materiały i najlepszych fachowców – jak Daniel Lewtak.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

3 błędy, które popełniasz, wdrażając nowego pracownika

Autor: Jowita Jodko

Wszystko zapowiadało się fantastycznie. Przeprowadził porządną rekrutację, która miała sprawdzić kompetencje i mocne strony pracownika. Spośród wielu zgłoszeń wybrał absolutnie najlepsze i umówił się z kilkoma kandydatami na rozmowę. Rozmowa była wręcz książkowa – Krzysiek od razu poczuł biznesową chemię z Jarosławem i wiedział, że to właśnie on zostanie nowym handlowcem. Aż nagle…

Czytaj

Obsługa klienta Efektywność

Czy Bitrix24 może ułatwić niełatwe życie przedsiębiorcy w Polsce?

Czy Bitrix24 to rozwiązanie dla Ciebie? Sprawdźmy. Życie przedsiębiorcy nie jest łatwe. Na wiele decyzji i wydarzeń nie mamy żadnego wpływu. Mamy za to wpływ na to, jak zarządzamy swoją firmą, jaką wartość dajemy światu i jak spośród tysiąca rzeczy, które musimy wykonać każdego dnia, wybrać te właściwe i to w najlepszej kolejności.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Finanse

Stać mnie czy mnie nie stać? Kiedy myśleć o zatrudnieniu i jak ustalić wynagrodzenie pracownika

Zastanów się – zakładałeś swoją firmę po to, żeby być jej szefem, czy żeby harować od rana do nocy na gorszym etacie? Boisz się zatrudnić kogoś, bo przeliczając finanse, po prostu na pracownika Cię nie stać i wolisz nadal robić wszystko sam?

Czytaj

Strategia

3 grzechy małych przedsiębiorców. Co powstrzymuje Cię przed budową firmy, o jakiej marzysz?

Wielu przedsiębiorców, zakładając swoje firmy, marzy o wolności i pieniądzach. Po kilku latach orientują się jednak, że utknęli w klatce zbudowanej ze swoich oczekiwań i strachu przed przyznaniem się do porażki. Zaharowują się, a efektów nie widać… A jednak zdarzają się też tacy, którzy odnoszą spektakularne sukcesy! Jak to możliwe?

Czytaj

Zarządzanie zespołem

„Dlaczego oni pracują jak za karę?!” – 3 błędy, które zabiją motywację nawet u najlepszych pracowników

Punktualny. Z doświadczeniem. Umiejętności się zgadzają. Wszystko wydawało się super, więc zatrudniłeś go bez wahania. Tymczasem po miesiącu…okazuje się, że nowy pracownik nie wyrobił się przynajmniej z połową zadań, nie mówiąc już o tym, by cokolwiek było zrobione dobrze. Zastanawiasz się, dlaczego wciąż Cię to spotyka?

Czytaj