Marketing Sprzedaż
Dlaczego klienci kupują? Odkryj 3 sposoby, dzięki którym już dzisiaj zwiększysz sprzedaż
Wszystko zapowiadało się fantastycznie. Klient zainteresowany Twoimi produktami lub usługami, miła rozmowa, przechodzisz do finalizacji transakcji, a wtedy… „Jednak dziękuję, muszę zrezygnować” – słyszysz. Straciłeś klienta, a wraz z nim uciekły Twoje pieniądze. A przecież tak się starałeś!
CzytajStrategia
Raport Polscy przedsiębiorcy w coraz trudniejszych czasach (2020-2021)
Jedno z pytań, które zadaliśmy ponad 300 właścicielom małych i średnich firm, brzmiało: Co było dla Ciebie największym problemem w mijającym roku? Okazało się, że covid wcale nie pojawiał się w odpowiedziach najczęściej. Czy dla przedsiębiorcy może być coś gorszego? Zdecydowanie tak.
CzytajSprzedaż
3 pułapki „skutecznej” sprzedaży, które rujnują Twoją firmę
Obudził się zlany potem. Była 3 w nocy. Za oknem dudnił deszcz, a Marcin czuł, że równie ciemne chmury zebrały się nad jego firmą. „Potrzebuję nowych klientów. I to natychmiast!” – myślał gorączkowo, kolejną noc z rzędu. Próbował już tylu trików polecanych przez „mistrzów” sprzedaży, i wszystko na nic. Nie tylko nie pojawiali się nowi klienci, ale też… odchodzili ci, których już miał.
CzytajRekrutacja
Dlaczego najlepsi pracownicy omijają Twoją firmę szerokim łukiem?
Łatwo przyciągnąć do pracy SŁABYCH pracowników. Często słyszę od przedsiębiorców: „Coraz bardziej roszczeniowi ci pracownicy. Chcieliby dużo zarabiać, ale dać coś od siebie to nie łaska...”. Ale czy na pewno wszyscy tacy są?
CzytajZarządzanie zespołem
Podwyżka dla pracownika – motywator czy gwóźdź do trumny, który sam sobie wbijasz?
Mój pracownik dostał kolejną podwyżkę. On się cieszył i ja też. W końcu oddawałem tę część swojej pracy, której szczerze nienawidziłem. I to komuś, komu ufam. W życiu bym się nie spodziewał, że tak mi się odpłaci...
CzytajWywiady
„Jeśli coś robisz, rób to dobrze” – wywiad z Piotrem Przewoźnym
Dzięki jego życiowej pasji wielu Polaków może cieszyć się przyjemnym ciepłem domowego ogniska. Zapraszamy Was na wywiad z Piotrem Przewoźnym – człowiekiem, który o kominkach wie praktycznie wszystko. Zajmuje się nimi od ponad 20 lat!
CzytajEfektywność
3 miażdżące błędy w prowadzeniu firmy, przez które nigdy nie masz czasu dla rodziny
Od tego momentu nic już nie było jak dawniej. Maja miała 3 latka, kiedy jej rodzice dojrzeli do decyzji o założeniu własnej firmy. Tyle planów i marzeń – w końcu się udało! Ta ciekawa świata dziewczynka wtedy właśnie odkryła, że są rzeczy ważne i ważniejsze. I że „chwilowo” to ona należy do tych mniej ważnych.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak wykorzystać czas pandemii, by po powrocie do normalności Twoja firma zdeklasowała konkurencję
Jakby to było, gdyby Twoja firma rozwijała się w szybkim tempie nawet w trakcie pandemii? Wydaje się niemożliwe? I takie właśnie jest... jeśli idziesz drogą „przeszukiwacza obostrzeń”.
CzytajSprzedaż
Jak skutecznie sprzedawać, jeśli nienawidzisz rozmawiać z klientami?
„Chcesz zwiększyć sprzedaż? Dzwoń do swoich potencjalnych klientów!” Słyszałeś to już tyle razy. Wiesz, że u innych działa. Ale gdy tylko myślisz o chwyceniu za słuchawkę, to czujesz, jak Twoje serce przyspiesza, a gardło nieprzyjemnie się zaciska… Rozumiem Cię, bo też nie przepadam za takimi rozmowami.
CzytajEfektywność
Jak zapanować nad czasem i uwagą, by przestać być więźniem własnej firmy
Firma stała się Twoim więzieniem? Praca w pracy, praca w domu, praca w drodze do pracy. A kiedy nadchodzi wyczekiwany sen, w nim też jest praca, o ile w ogóle znajdzie się czas na sen. No i pracownicy… Nic nie potrafią sami zrobić, we wszystkim trzeba im pomagać. Jakby ktoś im założył blokadę na myślenie!
Czytaj