Artykuły z kategorii:
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Moja krótka historia, Stephen Hawking

Czego – jako przedsiębiorca – możesz nauczyć się od fizyka? Okazuje się, że znacznie więcej, niż mogłoby Ci się wydawać na pierwszy rzut oka. Zwłaszcza, jeśli tym fizykiem jest Stephen Hawking, a bazą wiedzy – jego autobiografia. No chyba że potajemnie planujesz podróż w czasie.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: John C. Maxwell, Bądź liderem! 2.0

Autor: Anna Pudło

Na początku lat 90. John Maxwell wydał książkę, która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i stała się swoistym przewodnikiem dla liderów na całym świecie. Po 25 latach doczekaliśmy się wznowienia tej pozycji, która została przez Maxwella odświeżona, uzupełniona o nowe rozdziały i nową wiedzę.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Świat na tak, Robert Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Podobno słowo NIE rodzi frustrację (choć czasem trzeba komuś powiedzieć stanowcze NIE, żeby móc coś ocalić), a słowo TAK niesie ze sobą ładunek wielkiej mocy. Choć TAK można szybko i łatwo wypowiedzieć, to jednak rzadko słyszymy je od innych osób. Jak to zmienić?

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Elon Musk. Biografia twórcy PayPala, Tesli, SpaceX, Ashlee Vance

Pamiętam czasy Internetu na wagę i telefonów komórkowych wielkości małej cegły. Uważałam wtedy, że dyskietki są szczytem rozwoju technologicznego – później myślałam tak jeszcze o płytach CD, chmurze obliczeniowej, wirtualnej rzeczywistości i beaconach.

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Sprawdź, czy prowadzenie jednoosobowej firmy, która nigdy nie urośnie – jest dla Ciebie

Są takie książki, po przeczytaniu których człowiek mówi sam do siebie: „Kurza twarz! Przecież to jest o mnie! Przecież to, o czym autor pisze, jest moim marzeniem. Jak to możliwe? Czyżby czytał w moich myślach?”.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Dlaczego motywowanie ludzi nie działa… I co działa, Susan Fowler

Autor: Anna Pudło

Jak to się dzieje, że jednych pracowników nie musisz zachęcać do pracy, a drugich musisz zmuszać? Dlaczego kary i nagrody działają na Twoich ludzi tylko przez chwilę? Co ich motywuje i dlaczego nie są to pieniądze? Co zrobić, żeby angażowali się w pracę?

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Finanse

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Finansowanie dla startupów. Jak negocjować z inwestorem, Franciszek Migaszewski

Chodzi Ci po głowie pomysł na innowacyjny biznes, który chciałbyś zamienić w rzeczywistość, ale nie masz pieniędzy? Myślisz o znalezieniu inwestora, który zasiliłby Twoje marzenie gotówką?

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera, Claude Hopkins – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jak myślisz? Czy książka sprzed prawie 100 lat może nauczyć Cię czegoś nowego o reklamie? Jeśli uważasz, że nie, cieszę się, że tu trafiłeś. Spróbuję Cię przekonać, że się mylisz. A gdyby mnie się nie udało – daj szansę Claude’owi Hopkinsowi. Przeczytaj, jeśli chcesz być mistrzem reklamy lub po prostu świadomym konsumentem.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Myślenie pytaniami, Marilee Adams

Dziś chcę Ci pokazać, jak myśleć pytaniami – i to nie byle jakimi, tylko odpowiednio sformułowanymi. Jak przekonuje autorka książki Myślenie pytaniami, Marilee Adams, zmieniając rodzaj pytań, jakie zadajesz zarówno sobie, jak i innym, możesz zmienić swoje życie… Brzmi odważnie!

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych, Paweł Tkaczyk – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Czy potrafisz wyobrazić sobie sytuacje, w których przedmioty codziennego użytku zapraszają Cię do podjęcia wyzwania i bicia rekordów? Postaraj się, bo takie zagrywki są bardzo przydatne w marketingu. Sprawdź, jak przenieść wirtualny świat gry do biznesu i czerpać z tego realne korzyści.

Czytaj