Artykuły z kategorii:
Inspiracje
Strategia Inspiracje
Złoty krąg, czyli jak brzmi najważniejsze pytanie w biznesie
Dlaczego bracia Wright wykonali pierwszy lot samolotem, a w tym samym czasie lepiej wyposażony, lepiej wykształcony i lepiej opłacany zespół poniósł klęskę? I dlaczego to firma Apple dokonała rewolucji na rynku komputerowym? Dlatego, że twórcy Apple i bracia Wright zadali sobie jedno najważniejsze pytanie. To samo powinien zrobić każdy przedsiębiorca…
CzytajMarketing Inspiracje
4 książki, które koniecznie musisz przeczytać w czasie kryzysu
Monotonia zabija powoli. Sytuacja na szczęście się poprawia, ale do wyjścia z kryzysu jeszcze bardzo daleko. Dlatego warto wykorzystać ten czas na coś, co rozwinie Ciebie i Twój biznes. Bez względu na to, czy bliżej Ci do Phila Connorsa czy Adasia Miauczyńskiego – poznaj 4 książki, które powinny stanąć na półce każdego przedsiębiorcy w czasie kryzysu.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Manipulacja odczarowana! 777 skutecznych technik wpływu, Marek Skała – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
„Mani” to „ręka”, a „pulus” to „pełny, kontrolowany”. Manipulacja to nic innego, jak kompleksowy i kontrolowany wpływ na sytuację i utrzymywanie tej kontroli w rękach. Własnych.
CzytajWywiady Inspiracje
„Wydaje nam się, że jak mamy usta i mówimy, to umiemy mówić, a jak mamy uszy i słyszymy, to umiemy słuchać. Nieprawda” – rozmowa z Dariuszem Użyckim [część 2]
Możesz być takim przywódcą, na którego ludzie patrzą z szacunkiem. Potrzebujesz tylko pewnych umiejętności oraz siły, żeby stać się „tym, który puka”. Co to znaczy? Najlepiej wyjaśni to Dariusz Użycki, który od lat pomaga liderom w rozwoju.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Psychologia konfliktów, Stanisław Chełpa, Tomasz Witkowski
Jaki jest właściwy sposób podchodzenia do konfliktów? Czy istnieje w ogóle coś takiego jak „właściwy sposób” w tym przypadku? Jak powinieneś je traktować, skoro już samo słowo „konflikt” wywołuje raczej negatywne skojarzenia – to coś burzliwego, gniewnego, trudność, z którą musisz się zmierzyć.
CzytajMarketing Inspiracje
Jak marki reagują na koronawirusa?
Cień koronawirusa padł również na dotychczas bezpieczny i starannie rozplanowany świat marketingu, zmuszając marki do tego, aby zapomnieć o tegorocznych strategiach komunikacyjnych i pobawić się w improwizację. Specjalnie dla Ciebie zebrałam w jednym miejscu kilka jej najciekawszych – moim zdaniem – przykładów.
CzytajMarketing Inspiracje
Czy warto jeszcze robić webinary?
Webinary. Ciężki temat. Jedni nie wyobrażają sobie życia bez wirtualnych spotkań z klientami i uważają, że bez nich strategia contentowa jest jak ryba bez wody. Inni – że w dzisiejszych, „szybkich” czasach bliżej im do ryby bez roweru… i na dobrą sprawę mało kto je jeszcze ogląda. A jak jest naprawdę?
CzytajMarketing Inspiracje
Poznaj 3 firmy, które przetrwały kryzys dzięki content marketingowi
Mam wrażenie, że wszyscy żyjemy w centrum jakiejś groteskowej ilustracji chińskiego przysłowia: „Obyś żył w ciekawych czasach”. Każdy z nas tworzy w tym kryzysie własną historię. I każdy z nas liczy na swój prywatny happy end. Dziś opowiem o tych, którzy się go doczekali. Wszystkich łączy jedno – przetrwali dzięki content marketingowi.
CzytajMarketing Inspiracje
Jak działać w kryzysie, będąc samozatrudnionym freelancerem?
Jeszcze kilka, kilkanaście tygodni temu świat, Twój świat, wyglądał inaczej. Mogłeś przebierać w zleceniach i odsyłać klientów do konkurencji. Dziś, po tych chwilach świetności, nie zostało praktycznie nic. Skończyło się rumakowanie! Utknąłeś w ciemnej... i nic nie wskazuje na to, że prędko się z niej wygramolisz. I co teraz?
CzytajMarketing Inspiracje
Jak zmieniać zwykłe sytuacje w zarabiające maile?
Trafiłem kiedyś na podcast, w którym Ben Settle (copywriter) opowiadał o pewnej magicznej umiejętności. Umiejętności, która pozwala mu pracować tylko 10 minut dziennie. Mniej więcej tyle czasu zajmuje mu napisanie jednego maila. I te maile sprzedają! I to jak sprzedają!
Czytaj