Artykuły z kategorii:
Inspiracje

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Manipulacja odczarowana! 777 skutecznych technik wpływu, Marek Skała – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

„Mani” to „ręka”, a „pulus” to „pełny, kontrolowany”. Manipulacja to nic innego, jak kompleksowy i kontrolowany wpływ na sytuację i utrzymywanie tej kontroli w rękach. Własnych.

Czytaj

Wywiady Inspiracje

„Wydaje nam się, że jak mamy usta i mówimy, to umiemy mówić, a jak mamy uszy i słyszymy, to umiemy słuchać. Nieprawda” – rozmowa z Dariuszem Użyckim [część 2]

Możesz być takim przywódcą, na którego ludzie patrzą z szacunkiem. Potrzebujesz tylko pewnych umiejętności oraz siły, żeby stać się „tym, który puka”. Co to znaczy? Najlepiej wyjaśni to Dariusz Użycki, który od lat pomaga liderom w rozwoju.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Psychologia konfliktów, Stanisław Chełpa, Tomasz Witkowski

Jaki jest właściwy sposób podchodzenia do konfliktów? Czy istnieje w ogóle coś takiego jak „właściwy sposób” w tym przypadku? Jak powinieneś je traktować, skoro już samo słowo „konflikt” wywołuje raczej negatywne skojarzenia – to coś burzliwego, gniewnego, trudność, z którą musisz się zmierzyć.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak marki reagują na koronawirusa?

Cień koronawirusa padł również na dotychczas bezpieczny i starannie rozplanowany świat marketingu, zmuszając marki do tego, aby zapomnieć o tegorocznych strategiach komunikacyjnych i pobawić się w improwizację. Specjalnie dla Ciebie zebrałam w jednym miejscu kilka jej najciekawszych – moim zdaniem – przykładów.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Czy warto jeszcze robić webinary?

Webinary. Ciężki temat. Jedni nie wyobrażają sobie życia bez wirtualnych spotkań z klientami i uważają, że bez nich strategia contentowa jest jak ryba bez wody. Inni – że w dzisiejszych, „szybkich” czasach bliżej im do ryby bez roweru… i na dobrą sprawę mało kto je jeszcze ogląda. A jak jest naprawdę?

Czytaj

Marketing Inspiracje

Poznaj 3 firmy, które przetrwały kryzys dzięki content marketingowi

Mam wrażenie, że wszyscy żyjemy w centrum jakiejś groteskowej ilustracji chińskiego przysłowia: „Obyś żył w ciekawych czasach”. Każdy z nas tworzy w tym kryzysie własną historię. I każdy z nas liczy na swój prywatny happy end. Dziś opowiem o tych, którzy się go doczekali. Wszystkich łączy jedno – przetrwali dzięki content marketingowi.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak działać w kryzysie, będąc samozatrudnionym freelancerem?

Jeszcze kilka, kilkanaście tygodni temu świat, Twój świat, wyglądał inaczej. Mogłeś przebierać w zleceniach i odsyłać klientów do konkurencji. Dziś, po tych chwilach świetności, nie zostało praktycznie nic. Skończyło się rumakowanie! Utknąłeś w ciemnej... i nic nie wskazuje na to, że prędko się z niej wygramolisz. I co teraz?

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak zmieniać zwykłe sytuacje w zarabiające maile?

Trafiłem kiedyś na podcast, w którym Ben Settle (copywriter) opowiadał o pewnej magicznej umiejętności. Umiejętności, która pozwala mu pracować tylko 10 minut dziennie. Mniej więcej tyle czasu zajmuje mu napisanie jednego maila. I te maile sprzedają! I to jak sprzedają!

Czytaj

Inspiracje

Czas zatrzymania – jak go wykorzystać

Jak teraz żyć…? Bo, że wszystko się zmienia, to już pewne. Globalne spowolnienie, zatrzymanie, przetasowanie priorytetów. Jak długo? Co dalej? Jak reagować? Jak radzić sobie z emocjami i nie ulegać panice albo zniechęceniu?

Czytaj

Wywiady Inspiracje

„Jeżeli boimy się pytać o zdanie ludzi dookoła nas, to co z nas za szefowie?” – rozmowa z Dariuszem Użyckim [część 1]

Od 20 lat wspiera pracę liderów z całej Europy. Rekrutuje pracowników na wysokie stanowiska dla największych firm. Prowadzi konsulting osobisty dla menedżerów, łącząc w nim doradztwo i coaching. Czy wiesz, od czego Dariusz Użycki zaczyna pracę z każdym z nich? Od absolutnej podstawy – ich autorefleksji…

Czytaj