Artykuły z kategorii:
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, Dale Carnegie – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Nie przecieraj oczu. Dobrze widzisz. Książka Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Dale’a Carnegiego na portalu biznesowym. Dlaczego? Bo to fantastyczny poradnik o komunikacji, byciu świetnym liderem i zwiększeniu sprzedaży. A to na pewno przyda się w Twoim biznesie.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Efekt viralowy, Jonah Berger – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Czy reklama musi być droga? Okazuje się, że nie. Potwierdzeniem tej teorii są historie opisane w książce Jonaha Bergera Efekt viralowy. Każda z nich udowadnia, że wcale nie musisz wydawać kroci na reklamę, by przyciągnąć i zdobyć klientów.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców, Guy Raz – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Guy Raz to wyjątkowy facet. Jeden z tych wnikliwych autorów, których większość z nas chętnie zaprosiłaby na kolację, żeby cały wieczór słuchać historii o biznesie. Mówię serio – ten człowiek przyciąga ludzi, których biografie zapewniłyby pracę scenarzystom Netflixa na najbliższe dziesięciolecia…

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Indywidualny program MBA Josha Kaufmana – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Indywidualny program MBA Josha Kaufmana to propozycja przede wszystkim dla zabieganych przedsiębiorców, czyli zapewne dla… 95% właścicieli firm. Bo brak Ci czasu, prawda? I czujesz, że powinieneś wiedzieć o biznesie więcej, że być może gdzieś w książkach są rozwiązania Twoich problemów...

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Buyer Persona – poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów, Adele Revella – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Czy na pewno znasz swojego klienta? I nie, nie chodzi mi o to, czy jest wysoki czy niski, szczupły czy nieco przy kości. Choć w pewnych branżach będzie to miało większe znaczenie niż w innych – to tylko takie pozory, zupełnie jakbyś patrzył na okładkę książki.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Patrick Lencioni i jego Motywacje lidera, czyli dlaczego ludzie chcą być szefami – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Niektórzy uważają, że bycie szefem to dla nich nagroda, która powinna być źródłem przyjemności, a przynajmniej – że nie powinna nieść za sobą niewygód. Sprawdźmy razem, jakie zagrożenia widzi w takiej postawie Patrick Lencioni, który jest autorem książki Motywacje lidera. Opowieść o przywództwie.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Co chce wiedzieć klient, Marcus Sheridan – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Co tak naprawdę interesuje Twoich klientów? Skąd niby masz wiedzieć, czy to, co dla nich tworzysz, przełoży się na realne zyski Twojej firmy? Z odpowiedziami przychodzi Marcus Sheridan. W swojej książce podaje konkretne rozwiązania, które sprawdzał w prawdziwym świecie podczas pięciu lat testów i weryfikacji hipotez.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Nie bój się błądzić, J. Bezos – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jeff Bezos. Żywa legenda i Człowiek Roku 1999 magazynu „Time”. Najbogatszy człowiek na tej planecie, który rusza właśnie na podbój kosmosu i… autor książki Nie bój się błądzić, o której chciałabym dziś z Tobą porozmawiać. Bo odnoszę wrażenie, że można nauczyć się z niej dużo więcej niż to wydaje się na pierwszy rzut oka.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować, Chip Heath i Dan Heath – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Chip Heath i Dan Heath w książce Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować zabierają nas w podróż, w której odkrywają, jak wyjść poza beznamiętną rutynę i stworzyć niezapomniane momenty.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Sam Horn, w fenomenalnej książce Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, zdradza sztukę rozpalania pożądania i ciekawości wśród osób, do których kierujesz swój komunikat. I nie, nie ma to nic wspólnego z manipulacją i nieczystymi zagraniami. Dlaczego to takie ważne?

Czytaj