Odzyskaj władzę w firmie
i kontrolę nad tym, co robią pracownicy


Jeżeli chcesz odzyskać w firmie władzę i poukładać pracę, by odzyskać kontrolę nad tym, co robią, pracując zdalnie, Twoi pracownicy, a przy tym sprawić, by z większą starannością, energią i koncentracją wykonywali swoje obowiązki, to jest to prawdopodobnie najważniejsza wiadomość, jaką dziś przeczytasz. Oto dlaczego:

W poniedziałek, 20 kwietnia o 18.00 przeprowadziłem szkolenie online na żywo dla przedsiębiorców, którym pomogłem raz na zawsze rozwiązać problemy, jakie mieli w temacie zarządzania pracownikami w kryzysie.

Było to jedno z bardziej merytorycznych szkoleń, jakie przeprowadziłem. Według mojej wiedzy nie znajdziesz dziś na rynku szkoleniowym drugiego takiego materiału. Oto niektóre z wypowiedzi uczestników szkolenia:

opinie_zpwk

Zanim zaczniesz czytać dalej, chcę żebyś wiedział, że nagranie tego szkolenia nie jest najtańsze. A samo nagranie nie jest też krótkie, bo trwa prawie 3 godziny, więc jeżeli patrzysz tylko przez pryzmat ceny i długości nagrania, to nie jest to produkt dla Ciebie.

Dziś na rynku jest mnóstwo porad o tym, jak zarządzać firmą w kryzysie, dlatego, żeby pomóc Ci zdecydować, czy to jest to, czego potrzebujesz, pokażę Ci, co zawarłem w szkoleniu:

Czego dowiesz się z tego praktycznego miniszkolenia:


  • Co musisz zrobić, by komunikować się z pracownikami skuteczniej. Najważniejsze, na co lider w kryzysie musi zwrócić uwagę.
  • Jak rozmawiać z pracownikami, by uzyskać ich pomoc.
  • Czym tak naprawdę przejmują się Twoi pracownicy i czego tak naprawdę się boją. Gdy to zrozumiesz, odzyskasz władzę w firmie.
  • Jak rozwiązać KAŻDY problem komunikacyjny z pracownikiem. Oto pierwsza rzecz, którą każdy lider musi w konflikcie zrobić.
  • Jak zmieniły się potrzeby pracowników i dlaczego wiedza o nich jest teraz niezbędna.
  • Dwie rzeczy, których teraz bardziej niż kiedykolwiek pragną Twoi pracownicy. Daj im to, a będą pracować w pełnej koncentracji, na najwyższych obrotach.
  • Jedna potrzeba pracowników, która w kryzysie się nie zmieniła, a nasiliła jeszcze bardziej. Spróbuj o niej zapomnieć, a szybko zauważysz spadek jakości pracy w zespole, której możesz już nie odbudować.
  • Oczekiwanie, które ma wobec pracowników większość przedsiębiorców, a które zabija motywację i produktywność każdego pracownika.
  • Potrzeba, która w kryzysie nasila się u pracowników bardzo mocno. Jeżeli mądrze będziesz nią zarządzał, to możesz ukierunkować ją w taki sposób, by działała na Twoją korzyść.
  • Czego pracownicy potrzebują od firmy i swojego szefa. To nie to, co myślisz.
  • Twoja prawdziwa rola w firmie w czasie kryzysu.
  • Modne podejście do zarządzania, które w kryzysie przynosi więcej szkody niż pożytku. Co w zamian? Zdziwisz się.
  • Najgorsze, co możesz zrobić w kryzysie jako lider.
  • TEST na szefa. Co musisz zrobić, by pracownicy zaakceptowali Cię jako szefa na ten trudny czas.
  • Jak reagować na potrzeby i emocje pracowników, by pomóc im przejść przez ten kryzys i wzmocnić swoją pozycję lidera w ich oczach.
  • 3 elementy, na których skupia się większość przedsiębiorców w kryzysie – niestety żaden z nich nie jest tym właściwym.
  • Umiejętności liderskie można rozwijać, czy musisz się z nimi urodzić? Ostateczna odpowiedź.
  • Dwa słowa na „S” najważniejsze w kryzysie dla każdego lidera. To kluczowe kompetencje na czas kryzysu. Bez nich pogarszasz sytuację w firmie i sprawiasz, że zamieszania jest jeszcze więcej.
  • Co Twoi pracownicy robią po kryjomu w czasie kryzysu? Musisz się pilnować bardziej niż myślisz, chyba że dowiesz się, co to jest. Mówię o tym na szkoleniu.
  • Algorytm właściwej postawy lidera wobec kryzysu.
  • Jedna rzecz, którą w kryzysie musisz odstawić na bok.
  • Jedna z najważniejszych rzeczy, które musisz pokazać pracownikom w kryzysie. Jeżeli tego nie zrobisz, będą mieć poczucie, że jesteś osobą niekompetentną.
  • Co musisz natychmiast wyciąć w zespole, gdy tylko zobaczysz tego pierwsze objawy.
  • W kryzysie naturalnie może pojawić się chęć by to robić, ale unikaj tego jak ognia, bo podkopie morale całego Twojego zespołu.
  • Dla większość liderów to trudne, ale musisz pokazać to swoim ludziom. Dzięki temu poczują się zainspirowani i będą chcieli za Tobą iść.
  • Kosztowny błąd, który ludzie popełniają w konfliktach.
  • Książka o konfliktach, po którą zdecydowanie warto sięgnąć, jeżeli zarządzasz ludźmi.
  • Mało znana prawda o komunikacji, którą warto wbić sobie do głowy. To najczęstszy powód konfliktów.
  • Jakich zachowań w konflikcie unikać? Poznaj 5 stylów reagowania na konflikt.
  • Kiedy lepiej unikać konfliktu, a kiedy lepiej go łagodzić. Odpowiedź nie jest oczywista.
  • Czy kompromis to zawsze najlepsze wyjście?
  • Najbardziej dojrzały sposób reagowania na konflikty.
  • Jak rozmawiać z pracownikami, gdy boją się oni o swoje pensje?
  • Twoi pracownicy nie traktują poważnie pracy zdalnej? Zobacz, jak ją zorganizować, by żaden z pracowników nie musiał się zastanawiać ani zgadywać, co ma robić. Oszczędzi Ci to sporo czasu i nerwów.
  • 2 systemy, które po prostu w firmie musisz mieć. Bez nich nie wyobrażam sobie dobrze zorganizowanego biznesu.
  • Dwa słowa na „P”, bez których firma rozleci się przy najmniejszym podmuchu, jak domek z kart. Słyszałeś nie raz, że warto, ale pewnie tego nie masz.
  • Ile razy i na jak długo spotykać się z pracownikami w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca.
  • Zwalniać czy nie zwalniać? Gdy odpowiesz sobie na jedno pytanie, które Ci zadam, złapiesz się za głowę, bo odpowiedź będzie tak oczywista!
  • Jak zaplanować i przeprowadzić rozmowę, na której powiesz pracownikowi, że go zwalniasz. Powiem Ci, czego nie robić i czego absolutnie nie mówić na takiej rozmowie.
  • Czego musisz dopilnować, gdy zwalniasz pracownika. Łatwo o tym zapomnieć, a konsekwencje prawne mogą się za Tobą ciągnąć latami.
  • Jakimi (dokładnie) słowami zacząć rozmowę z pracownikiem, któremu chcesz wręczyć wypowiedzenie. Najtrudniej zacząć, dlatego powiedz dokładnie te słowa, a rozmowa potoczy się sama.

Co mówią o mojej wiedzy i doświadczeniu inni przedsiębiorcy?

Zuzanna Łabno
Szkolenia CorazLepszejFirmy uważam za najbardziej merytoryczne na całym rynku szkoleniowym. Są pełne praktycznych wskazówek, które można zastosować w firmie od razu. Paweł Królak jest osobą, po której widać, że wszystko co prezentuje, wynika z jego doświadczenia. Wiedzę, którą przekazuje, sprawdził w swoich działaniach i przez to jest w pełni wiarygodny. Połączenie perfekcyjnego przygotowania szkoleń z przyjazną atmosferą i praktyczną merytoryką to idealna mieszanka..
Zuzanna Łabno, Business Quality Management, Tarnów
Rafał Dyczko
Przez ostatnie lata uczestniczyłem w dziesiątkach różnych szkoleń kierowanych dla przedsiębiorców i byłem pewien, że niczego odkrywczego nt. prowadzenia biznesu już się nie dowiem. Moje zdanie zmieniło się, gdy poznałem "Coraz Lepszą Firmę”. Firmę lepszą od innych firm szkoleniowych dosłownie pod każdym względem. Nie przesadzę jeśli stwierdzę, że szkolenia organizowane przez CLF są po prostu „przełomowe” i są najlepszymi w jakich dotychczas uczestniczyłem.
Rafał Dyczko, Avello.pl, Lublin
Bartosz Tomala
Coraz Lepsza Firma zdecydowanie wyróżnia się filozofią prowadzenia biznesu. Na rynku szkoleniowym jest ogromna ilość firm, które utrzymują się nie z wysokich jakościowo szkoleń, tylko z dotacji unijnych. Samo szkolenie jest dla nich po prostu kolejną formalnością do załatwienia, którą trzeba zrobić, żeby dostać dopłatę. W Coraz Lepszej Firmie aż się czuje serce wkładane w sam proces szkoleniowy. Zaangażowanie i doświadczenie biznesowe Pawła Królaka powoduje, że jego szkolenia są na zupełnie innym poziomie i dają nie tylko nowe umiejętności, ale co najważniejsze, pokazują zupełnie nową perspektywę patrzenia na biznes.
Bartosz Tomala, Współwłaściciel, www.omegasoft.pl, www.sissel.com.pl, Siemianowice Śląskie
Rafał Szporko
Pan Paweł prowadzi szkolenia w sposób bardzo metodyczny i przystępny. Uderzająca jest zarówno jasność przekazu jak i jego praktyczny wymiar. Myślę, że to nie były moje ostatnie doświadczenia z Coraz Lepszą Firmą. Dlatego szczerze polecam te szkolenia.
Rafał Szporko, Prezes Zarządu DS Consulting, Gdańsk
Małgorzata Sowa
W zasadzie już w nazwie firmy znajduje się cała puenta dotycząca mojej opinii na temat Coraz Lepszej Firmy. Szkolenia oferowane przez Coraz Lepszą Firmę systematyzują wiedzę i w sposób merytoryczny ukierunkowują przedsiębiorcę na odpowiednie tory. Tory, które być może nie zawsze są odkrywcze, ale często są porośnięte chwastami, które nie pozwalają na obranie odpowiedniego kierunku w podróży jaką jest rozwój i wzrost własnej firmy. Zdecydowanie, olbrzymim plusem i wyróżnikiem wśród firm szkoleniowych jest również partnerskie podejście Coraz Lepszej Firmy do swoich klientów.
Małgorzata Sowa, właściciel PiLLow Design, Krasnystaw
Zbigniew Karapuda
“Coraz Lepsza Firma", to ewenement na rynku szkoleniowym. Nie zaczyna od wielkich i szumnych reklam, czegóż to już nie dokonała, lecz z dużą dozą pokory i umiaru, proponuje swój program. Program od podstaw zmieniający firmę, w rytmie zmiany myślenia i zachowań właściciela oraz zarządzających firmą. Oni już wiedzą, że tylko tak naprawdę można zmienić firmę - poprzez zmianę siebie. Zmiana ta, to nie techniki zarządzania ludźmi, lecz autentyczne bycie ze swoimi pracownikami. Przywództwo oparte na wzajemnym szacunku i szczerości.

Oczywiście najtrudniej jest zmienić siebie, zatem wszyscy próbują najpierw zmienić innych. Dlatego często mamy złość, frustrację i rozczarowanie. Jakże często wtedy słyszymy; "szkolenia nie działają". A w Coraz Lepszej Firmie od razu przystępują do istoty rzeczy - co Ty sam możesz zmienić w sobie, aby ludzie w koło Ciebie zaczęli działać inaczej. Nie każdy jest na to gotowy, nie każdy chce się zmieniać i może nie wszyscy muszą. Ale, jeżeli już przemknęło nam przez myśl, że nie do końca jesteśmy zadowoleni ze swojej firmy, z tego jak działa i może nawet naszej, własnej efektywności działania, to rozwiązaniem może być szkolenie w Coraz Lepszej Firmie.
Zbigniew Karapuda, ZespolHandlowy.pl, Sopot

Dlaczego warto kupić dziś?


W przyszłości zamierzam na pewno podnieść cenę tego szkolenia.

Być może zrobię to jutro… albo za kilka miesięcy. Nie ustaliłem jeszcze dokładnej daty, ale zrobię to na pewno i nie będę o tym informował w jakimś specjalnym mejlu.

Tak naprawdę to pytanie do Ciebie, czy dalej chcesz męczyć się ze skutkami kryzysu, nie wiedząc, co robić, błądząc po omacku?

Czy może wolisz zamówić szkolenie i mieć problemy z zarządzaniem pracownikami z głowy?

Jeżeli doczytałeś do tego momentu, to wybór powinien być prosty.

Jeżeli chcesz przetrwać ten kryzys i wyjść z niego mocniejszym, zamów dziś dostęp do nagrania 3-godzinnego szkolenia „Jak zarządzać pracownikami w kryzysie”.

Czas na Twoją decyzję!

W ciągu tych 3 godzin szkolenia dam Ci rozwiązania wszystkich najpilniejszych problemów z Twoimi pracownikami. Jest tam wszystko, czego potrzebujesz, by odzyskać władzę w firmie i kontrolę nad tym, co robią pracownicy.

Ale sam musisz zdecydować, co dalej. Masz przed sobą 3 opcje do wyboru.

  1. Nie robić nic, co zwiastuje porażkę.
  2. Szukać rozwiązań na własną rękę.
  3. Albo zamówić dostęp do szkolenia, w którym rozwiązałem problemy z zarządzaniem pracownikami. Przepracowałem je z setkami przedsiębiorców, a rozwiązania ubrałem w gotowe schematy, które możesz od razu wykorzystać.

Zamów dostęp do szkolenia, zanim wzrośnie cena

Zamawiam dostęp
do nagrania wideo szkolenia za 97 zł

Kup teraz!

Kto prowadzi szkolenie?

Paweł Królak - przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.

W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 8000 klientów, zatrudnia 30 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).

Poprzednią firmę (księgarnię internetową) założył jeszcze na studiach, mając 300 zł w kieszeni, a po kilku latach doprowadził ją do pozycji lidera swojej branży. W 2018 roku sprzedał firmę inwestorowi branżowemu, by w pełni skupić się na rozwoju grupy kapitałowej CLF.

Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.

Paweł Królak

Zamawiam dostęp
do nagrania wideo szkolenia za 97 zł

Kup teraz!