Nie musisz być ofiarą kryzysu…


Jeśli chcesz przetrwać obecny kryzys i wyjść z niego mocniejszym niż wcześniej, to jest to prawdopodobnie najważniejsza wiadomość, jaką dziś przeczytasz. Oto dlaczego:

W poniedziałek, 7 kwietnia, przeprowadziłem szkolenie online na żywo dla ponad stu przedsiębiorców, których firmy dotknął kryzys.

Pokazałem na nim dokładnie, co trzeba, a czego nie warto dziś robić – na różnych poziomach.

Od mentalnej postawy koniecznej do poradzenia sobie z kryzysem, przez zmianę sposobu zarządzania zespołem, finansami, inny sposób komunikacji z klientami, aż po dostosowanie oferty pod kryzys. Ci, którzy byli na szkoleniu, pytali, dlaczego nikt im wcześniej tego nie powiedział?

Zanim zaczniesz czytać dalej, chcę żebyś wiedział, że to nagranie nie jest najtańsze. I nie jest też krótkie, bo trwa 3 godziny, więc jeżeli patrzysz tylko przez pryzmat ceny i długości nagrania, to nie jest to produkt dla Ciebie.

Dziś na rynku jest mnóstwo szkoleń o tym, jak radzić sobie w kryzysie, dlatego, żeby pomóc Ci zdecydować, czy to jest to, czego potrzebujesz, pokażę Ci, co zawarłem w szkoleniu:


Jaką postawę musisz przyjąć Ty jako właściciel, by reagować szybko i we właściwy sposób

  • Jaka jest najlepsza postawa właściciela wobec kryzysu.
  • Poznasz jedno zdanie, które musisz koniecznie wypowiedzieć, będąc w kryzysie. Wielu przedsiębiorców nie docenia jego siły. Dopóki sobie tego nie uświadomisz, to zostaniesz tu, gdzie jesteś.
  • Kto jest odpowiedzialny za to, czy Twoja firma sobie poradzi? Jeżeli nie poznasz tej odpowiedzi, to nic się nie zmieni.
  • Jedno zdanie, które usłyszałem od współwłaściciela gigantycznej spółki giełdowej wycenianej na miliardy. Pomoże Ci mocno ruszyć do przodu.
  • Największy błąd, jaki popełniasz, myśląc o porażce.
  • Jeżeli nie zrobisz dla siebie tej jednej rzeczy, to będziesz absurdalnie obciążony psychicznie i przytłoczy Cię głębokie poczucie samotności.
  • Jak prosić o pomoc osoby spoza firmy, najbliższą rodzinę, by łatwiej znaleźć nowe możliwości, których sam nie widzisz.
  • Rzecz, o której wiele osób w kryzysie zapomina. Brak tego nie pozwala Ci działać skuteczniej.
  • Bardzo kosztowny błąd, jaki popełnia wielu przedsiębiorców w kryzysie. Decyduje o tym, czy przetrwasz.
  • Potrzebujesz rozwiązań, które dadzą Ci finansowy efekt tu i teraz? Pokochasz tę niezawodną regułę ze świata psychologii.
  • Porada od największego guru zarządzania XX wieku: 3 główne czynniki, które wpływają na wyniki Twojej firmy – jak nimi zarządzać i jak na nie wpływać.


Jak zarządzać zespołem, by nikt nie marudził, a każdy rzetelnie pracował

  • Pytanie, które musisz sobie zadać zawsze, gdy podejmujesz decyzję, czy kogoś zwolnić, czy obciąć koszty. Prostota tego pytania Cię zaskoczy. Ma 100% skuteczności.
  • Zwalniać pracowników czy nie zwalniać? Odpowiedź jest prosta, ale i tak o niej powiem.
  • Kosztowny błąd, który popełniają pracodawcy, zwalniając świetnych specjalistów.
  • Najsilniejszy motywator, który pozwoli Ci dotrzeć do najgłębszego poziomu motywacji Twoich pracowników.
  • Czy sensownie jest zwalniać pracowników, którzy mają 3-miesięczny okres wypowiedzenia?

Jak zarządzać finansami firmy i ogarnąć koszta, by nie patrzeć z niepewnością w przyszłość

  • Co zrobić, by przestać przynosić straty. Proste, ale mało kto o tym pamięta w kryzysie.
  • Które branże ZAWSZE w kryzysach traciły najwięcej. Zobacz koniecznie, jeżeli jesteś w jednej z nich, bo być może to ostatni dzwonek, by się przebranżowić lub zamknąć firmę.
  • Wszyscy w Twojej branży tracą? Jeżeli szybko zrobisz coś, o czym mówię na szkoleniu, to może się okazać, że branża straci, a Ty zyskasz. Pokażę Ci rozwiązania, które mogą Cię do tego przybliżyć.
  • Masz fakturę do opłacenia, ale boisz się, że nie będziesz miał z czego jej opłacić? Dam Ci rozwiązanie, które działa.
  • Klienci w ogóle nie chcą Ci płacić? A może nie chcą Ci płacić tak jak do tej pory? Pokażę Ci sposoby płatności idealne w kryzysie.
  • Bardzo, bardzo głupie, ale niestety popularne rozwiązanie na cięcie kosztów. Też tak robisz?
  • Czego koniecznie musisz pozbyć się z firmy w kryzysie.
  • Nowe spojrzenie na koszty.
  • Co z cenami w kryzysie? Skoro wszyscy obniżają, to Ty też masz obniżać? Pokażę Ci jedno proste obliczenie, które da Ci jednoznaczną odpowiedź.
  • Czy dawanie rabatów to najszybszy przepis na bankructwo?
  • Jak sterować ceną swoich produktów i usług? Czy musisz dostosować je do cen konkurencji?
  • Lepiej sprzedawać drożej czy dać rabat?
  • Prowadzisz restaurację i przestawiłeś się na dostawy, ale to nie wystarcza? Powiem Ci, co możesz zrobić, żeby wyjść na plus i przestać dokładać do biznesu.


Jak komunikować się z klientami, by nawet w tych trudnych czasach patrzyli na Twój produkt jak na pilną inwestycję, a nie jak na zbędny koszt

  • Jedna rzecz – jeżeli robisz ją dobrze (niezależnie od branży), to też możesz na kryzysie zyskać.
  • Pokaż to firmom w kryzysie, a będą od Ciebie kupowały – nawet te, które ledwo wiążą koniec z końcem.
  • Rywalizujesz z większymi firmami od Twojej? Pokażę Ci przewagę, którą nad nimi masz, a z której nawet nie zdajesz sobie sprawy.
  • Co w kryzysie chcą usłyszeć Twoi klienci? Pytanie, które musisz SOBIE zadać, żeby lęki klienta nie były już tak silne i w efekcie był skłonny bardziej Ci zaufać… i dobrze zapłacić.
  • W kryzysie trudniej zdobywa się nowych klientów. Pokażę Ci, jak zarabiać więcej na tych klientach, których już masz. Będziesz w pozytywnym szoku, kiedy się przekonasz, jakie to proste.
  • Klienci zwracają dziś większą niż kiedykolwiek uwagę na pewną rzecz. Czy Twoja oferta to gwarantuje? Pokażę Ci, jak dostosować swoją ofertę do nowej rzeczywistości.
  • Jak ograniczyć ryzyko zakupu po stronie klienta, by poczuł się bezpieczniej, a jednocześnie nie doprowadzić się do bankructwa.
  • Czy w kryzysie zmienić model płacenia klientom?
  • Co zrobić, jeżeli klient wymusza na Tobie obniżenie ceny?


Jak ułożyć sprzedaż i na jakie produkty postawić, by zapewnić sobie gotówkę na dalsze funkcjonowanie

  • Sprzedaż czego w kryzysie rośnie, a czego spada? Nie chodzi o maseczki i papier toaletowy. Jeżeli sprzedajesz te produkty, to kryzys dotknie Cię w najmniejszym stopniu.
  • Wiesz, która branża zyskiwała najwięcej na dotychczasowych kryzysach? Jeżeli w niej działasz, możesz przestać się bać.Jeśli jeszcze nie widzisz skoku sprzedaży, to wkrótce być może go poczujesz.
  • Powiem Ci o trzech grupach produktów. To, w której z nich jest Twój, zadecyduje o tym, czy klienci będą kupować, przestaną u Ciebie kupować, czy zamiast Twoich produktów wybiorą tańsze zamienniki.
  • W kryzysie klienci rezygnują z tego w pierwszej kolejności. Jeżeli rozwiążesz ten problem, to nie musisz przejmować się kryzysem.
  • Sprzedajesz coś taniego? Pokażę Ci, jak łatwo możesz wiele zyskać, nawet przy nasilonej konkurencji, która szybko zwietrzy dobry interes.
  • Sekret sprzedawców butów, który w kryzysie pozwoli Ci szybko podnieść zyski, nawet jeżeli wszyscy dookoła zaniżają ceny i narzekają, że wciąż nikt nie kupuje.
  • Jak zwiększyć lojalność klienta? Gdy wszyscy płaczą, że klienci odchodzą albo przestają płacić, Ty dzięki tej jednej zmianie szybko się wyróżnisz, zarobisz, a klient Ci jeszcze podziękuje! Do zastosowania w każdej branży.
  • „Przejdź do Internetu i rób wszystko online” – największe kłamstwo, które wmawiają dziś ludziom guru od kryzysów. Dlaczego to nie jest uniwersalna porada w kryzysie i kiedy nie działa.
  • Co jeszcze możesz zrobić, by w kryzysie zwiększyć sprzedaż? Najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży w kryzysie, jaki znam.
  • Prosta porada na to, co zrobić, by handlowcy w kryzysie sprzedawali dużo więcej. Nawet jeżeli nie masz handlowców i sprzedajesz sam, to zrób dokładnie to samo.

Co mówią o mojej wiedzy i doświadczeniu inni przedsiębiorcy?

Zuzanna Łabno
Szkolenia CorazLepszejFirmy uważam za najbardziej merytoryczne na całym rynku szkoleniowym. Są pełne praktycznych wskazówek, które można zastosować w firmie od razu. Paweł Królak jest osobą, po której widać, że wszystko co prezentuje, wynika z jego doświadczenia. Wiedzę, którą przekazuje, sprawdził w swoich działaniach i przez to jest w pełni wiarygodny. Połączenie perfekcyjnego przygotowania szkoleń z przyjazną atmosferą i praktyczną merytoryką to idealna mieszanka..
Zuzanna Łabno, Business Quality Management, Tarnów
Rafał Dyczko
Przez ostatnie lata uczestniczyłem w dziesiątkach różnych szkoleń kierowanych dla przedsiębiorców i byłem pewien, że niczego odkrywczego nt. prowadzenia biznesu już się nie dowiem. Moje zdanie zmieniło się, gdy poznałem "Coraz Lepszą Firmę”. Firmę lepszą od innych firm szkoleniowych dosłownie pod każdym względem. Nie przesadzę jeśli stwierdzę, że szkolenia organizowane przez CLF są po prostu „przełomowe” i są najlepszymi w jakich dotychczas uczestniczyłem.
Rafał Dyczko, Avello.pl, Lublin
Bartosz Tomala
Coraz Lepsza Firma zdecydowanie wyróżnia się filozofią prowadzenia biznesu. Na rynku szkoleniowym jest ogromna ilość firm, które utrzymują się nie z wysokich jakościowo szkoleń, tylko z dotacji unijnych. Samo szkolenie jest dla nich po prostu kolejną formalnością do załatwienia, którą trzeba zrobić, żeby dostać dopłatę. W Coraz Lepszej Firmie aż się czuje serce wkładane w sam proces szkoleniowy. Zaangażowanie i doświadczenie biznesowe Pawła Królaka powoduje, że jego szkolenia są na zupełnie innym poziomie i dają nie tylko nowe umiejętności, ale co najważniejsze, pokazują zupełnie nową perspektywę patrzenia na biznes.
Bartosz Tomala, Współwłaściciel, www.omegasoft.pl, www.sissel.com.pl, Siemianowice Śląskie
Rafał Szporko
Pan Paweł prowadzi szkolenia w sposób bardzo metodyczny i przystępny. Uderzająca jest zarówno jasność przekazu jak i jego praktyczny wymiar. Myślę, że to nie były moje ostatnie doświadczenia z Coraz Lepszą Firmą. Dlatego szczerze polecam te szkolenia.
Rafał Szporko, Prezes Zarządu DS Consulting, Gdańsk
Małgorzata Sowa
W zasadzie już w nazwie firmy znajduje się cała puenta dotycząca mojej opinii na temat Coraz Lepszej Firmy. Szkolenia oferowane przez Coraz Lepszą Firmę systematyzują wiedzę i w sposób merytoryczny ukierunkowują przedsiębiorcę na odpowiednie tory. Tory, które być może nie zawsze są odkrywcze, ale często są porośnięte chwastami, które nie pozwalają na obranie odpowiedniego kierunku w podróży jaką jest rozwój i wzrost własnej firmy. Zdecydowanie, olbrzymim plusem i wyróżnikiem wśród firm szkoleniowych jest również partnerskie podejście Coraz Lepszej Firmy do swoich klientów.
Małgorzata Sowa, właściciel PiLLow Design, Krasnystaw
Zbigniew Karapuda
“Coraz Lepsza Firma", to ewenement na rynku szkoleniowym. Nie zaczyna od wielkich i szumnych reklam, czegóż to już nie dokonała, lecz z dużą dozą pokory i umiaru, proponuje swój program. Program od podstaw zmieniający firmę, w rytmie zmiany myślenia i zachowań właściciela oraz zarządzających firmą. Oni już wiedzą, że tylko tak naprawdę można zmienić firmę - poprzez zmianę siebie. Zmiana ta, to nie techniki zarządzania ludźmi, lecz autentyczne bycie ze swoimi pracownikami. Przywództwo oparte na wzajemnym szacunku i szczerości.

Oczywiście najtrudniej jest zmienić siebie, zatem wszyscy próbują najpierw zmienić innych. Dlatego często mamy złość, frustrację i rozczarowanie. Jakże często wtedy słyszymy; "szkolenia nie działają". A w Coraz Lepszej Firmie od razu przystępują do istoty rzeczy - co Ty sam możesz zmienić w sobie, aby ludzie w koło Ciebie zaczęli działać inaczej. Nie każdy jest na to gotowy, nie każdy chce się zmieniać i może nie wszyscy muszą. Ale, jeżeli już przemknęło nam przez myśl, że nie do końca jesteśmy zadowoleni ze swojej firmy, z tego jak działa i może nawet naszej, własnej efektywności działania, to rozwiązaniem może być szkolenie w Coraz Lepszej Firmie.
Zbigniew Karapuda, ZespolHandlowy.pl, Sopot

Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne

Dlaczego warto kupić dziś?

W przyszłości zamierzam na pewno podnieść cenę tego szkolenia.

Być może zrobię to jutro… albo za kilka miesięcy. Nie ustaliłem jeszcze dokładnej daty, ale zrobię to na pewno i nie będę o tym informował w jakimś specjalnym mejlu, wiadomości.

Zaraz po szkoleniu dostałem od jednego z uczestników taką wiadomość: „Paweł uduszę Cię, że coś takiego oddajesz za 297 zł”.

Dalej chcesz męczyć się z kryzysem, nie wiedząc, co robić, błądząc po omacku? Czy może wolisz zamówić szkolenie i mieć te wszystkie problemy z głowy?

Wybór powinien być prosty.

Jeżeli chcesz przetrwać ten kryzys i wyjść z niego mocniejszym, zamów dziś dostęp do nagrania 3-godzinnego szkolenia „Nigdy się nie poddawaj!”.

Decyzja należy do Ciebie

Które zdanie jest Ci bliższe…?

„Praktyczna wiedza o tym, jak przetrwać obecny kryzys, nie jest dla mnie. Jeszcze nie teraz. Kryzys kiedyś minie i samo się ułoży. Jakoś to będzie”.

Czy może…

„Jako przedsiębiorca z krwi i kości mam przewagę nad pozostałymi 95% społeczeństwa. Mam większe predyspozycje i umiejętności do odnalezienia się w trudnej sytuacji niż inni ludzie. Dam sobie radę, bo potrafię, nawet jeżeli teraz wydaje się to tak bardzo trudne”.

Decyzja należy do Ciebie!

Zamawiam dostęp
do nagrania wideo szkolenia za 297 zł

Kup teraz!

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Kto prowadzi szkolenie?

Paweł Królak - przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.

W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 19000 klientów, zatrudnia 60 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).

Poprzednią firmę (księgarnię internetową) założył jeszcze na studiach, mając 300 zł w kieszeni, a po kilku latach doprowadził ją do pozycji lidera swojej branży. W 2018 roku sprzedał firmę inwestorowi branżowemu, by w pełni skupić się na rozwoju grupy kapitałowej CLF.

Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.

Paweł Królak

Zamawiam dostęp
do nagrania wideo szkolenia za 297 zł

Kup teraz!

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł