Czy to sprawiedliwe, że dwoisz się i troisz, by zapewnić pracownikom najkorzystniejsze warunki do pracy, do rozwoju, płacisz im godziwe pensje, a w zamian dostajesz kłamstwa i niedomówienia?
Oczywiście, że nie!
Ale sprawiedliwe jest to, że już nie musisz być ofiarą złych pracowników, bo za chwilę pokażę Ci…
Jak prowadzić rozmowy z zatrudnionymi ludźmi, by odzyskać kontrolę nad ich zachowaniami i działaniami - by pracowali dokładnie tak, jak chcesz.
którzy nie pracują tak, jak powinni, to każdy przedsiębiorca by go ozłocił, co?
Czasem to już ręce opadają…
Nie wydaje Ci się czasem, że zamiast biznesu prowadzisz wojnę z pracownikami?
No, to czas tę „wojnę” zakończyć.
Przestań się cackać z pracownikami – zacznij z nimi rozmawiać w nowy, uczciwy sposób, który gwarantuje, że:
Widzisz?
Wcale nie trzeba więcej płacić, by nagle zobaczyć lepszą pracę!
W rzeczywistości zwiększanie wypłaty nigdy nie prowadzi do lepszej pracy, więc nie ma innego sposobu na to, by zapanować nad pracownikami.
Na początku trudno zrozumieć, co się dzieje.
Wydaje się to niemożliwe, by sama zmiana sposobu rozmowy z pracownikami przyniosła nagle takie cudowne rezultaty.
Jednak z czasem stanie się to dla Ciebie i pracowników normalnością i zaczniesz pewnie myśleć: czemu nikt mi tego wcześniej nie powiedział?
Niestety w szkole uczą nas budowy pantofelka, zamiast rozwiązywania konfliktów i prowadzenia szczerych rozmów ze współpracownikami.
Słynna O-PE-ER-KA to często ostatnia deska ratunku, by nie zwariować. Wiemy, że to nie działa, ale nikt nas nie nauczył, co robić zamiast tego.
Dlatego zamiast konstruktywnej rozmowy, zostaje nam bezsilne wydzieranie się i wściekanie na zachowania pracowników.
Od razu powiem, że nie jest łatwo to zmienić!
Nowy sposób rozmawiania z pracownikami działa natychmiast, ale… nie od razu udaje nam się pozbyć starych nawyków.
Aby Ci ułatwić naukę nowego sposobu rozmawiania z pracownikami i przyspieszyć przyswajanie nowych nawyków, najważniejsze zasady rozmów oparte są na 7 typowych przykładach z życia.
Zobaczysz autentyczne sytuacje, jakie zdarzyły się w polskich firmach, czyli to są swojskie przykłady, a nie żadne „amerykańskie” :)
Zapraszam Cię więc do zakupu i obejrzenia nowego szkolenia ze znakiem jakości Coraz Lepszej Firmy:
Po 4 wstępnych lekcjach, w których przygotuję Cię na szok, jaki być może wywołają w Tobie te metody, omówię 7 najczęstszych problemów z pracownikami – z gotowymi scenariuszami rozmów, które przynoszą rezultaty.
Rozmowa 1: Jak zwrócić uwagę pracownikowi, gdy niewłaściwie się zachowuje? Jak korygować niewłaściwe zachowania pracowników?
Przykładem w tej lekcji będzie historia Piotra, właściciela dobrze prosperującej hurtowni oraz Klaudii, pracownika obsługi klienta w jego firmie, która powiedziała klientowi przez telefon coś, co nigdy nie powinno paść z jej ust…
Między innymi wyjaśnię Ci:
Rozmowa 2: Co powiedzieć pracownikowi, który nie wykonał zadania w terminie?
Opowiem Ci historię wziętą z życia firmy produkcyjnej, której bohaterami są: Marek, przedsiębiorca z wieloletnim stażem i szef produkcji oraz Krystian, jeden z pracowników produkcji, który sobie szybciej wyszedł do domu, nie wykonując pilnego zadania.
Między innymi dowiesz się:
Rozmowa 3. Co powiedzieć pracownikowi, który źle wykonał zadanie?
Bohaterami tej historii są Agata, właścicielka franczyzy świadczącej usługi finansowe oraz Michał, jeden z jej doradców. Michał właśnie podpisał ważną umowę z tak zwanym dużym klientem, ale... źle ją przygotował, przez co zawiera poważne błędy i firma nie może jej honorować.
Czego tu się dowiesz?
Rozmowa 4. Co zrobić, gdy pracownik odmawia wykonania zadania?
Poznasz historię Przemka, któremu pracownica powiedziała wprost:
Nie wykonam tego zadania. Może mnie Pan zwolnić.
To chyba najważniejsza lekcja w tym całym szkoleniu, bo mówię tu o czymś, co kryje się za słowami pracowników i ma ogromny wpływ na ich zachowanie.
Między innymi poznasz:
Rozmowa 5. Co powiedzieć pracownikowi, który nie stosuje firmowych procedur?
Omówię tu taką historię: Grzesiek miał ekipę składającą się z 4 pracowników, w tym Sylwka, stosunkowo młodego chłopaka, który niedawno dołączył do zespołu. Grzesiek zatrudnił go do roli pomocnika, bo wiedział, że chłopak potrzebuje pieniędzy na utrzymanie rodziny – żony i nowo narodzonego dziecka.
Niestety, ku jego zaskoczeniu, zamiast wdzięczności i podziękowania za pomoc w trudnym momencie życia, słyszał tylko o tym, jak to biedny Sylwek musi pracować i przestrzegać jakiś głupich zasad. Początkowo liczył na to, że brygadzista poradzi sobie z krnąbrnym młodzieńcem. Po jakimś czasie zauważył, że sprawy przybierają niewłaściwy obrót i wkroczył do akcji.
Czego ta lekcja Cię nauczy?
Case 6. Co powiedzieć pracownikowi, który kłamie?
Tym razem przyjrzyjmy się sytuacji, w której mamy do czynienia z kłamstwem pracownika, na przykładzie doświadczeń Rafała, przedsiębiorcy z Dolnego Śląska, prowadzącego hurtownię w branży produktów medycznych.
Historia zaczyna się porannym telefonem od oburzonego klienta, który Rafał odebrał, będąc jeszcze w drodze do biura. Klient miał pretensje, że nadal nie otrzymał oferty, która była mu obiecana poprzedniego dnia. Miała ją przygotować Zuzanna…
Co Ci da ta lekcja?
Case 7. Jak reagować na konflikty pomiędzy pracownikami?
Poznasz historię Karola, właściciela firmy z branży nieruchomości. Miał na pokładzie dwójkę osób - Krzyśka i Sylwię, którzy nieustannie dawali upust swoim wzajemnym pretensjom. W pewnym momencie miał wrażenie, że większość energii tych pracowników idzie na szukanie powodów, aby przyczepić się do nielubianej osoby i musiał jakoś zareagować, ale… tego nie zrobił!
Czego tu możesz się dowiedzieć?
To jest ten moment, gdy trzeba podjąć decyzję.
Masz do wyboru dwie opcje:
Da Ci to większe zaangażowanie pracowników w wykonywanie zadań, czystą atmosferę w firmie, lepsze przestrzeganie firmowych zasad i procedur, a co najważniejsze – spokój, bo nie musisz z nikim walczyć, by wygrać…
Kupujesz tę ideę zarządzania pracownikami przez rozmowy?
To kup teraz krótki kurs, który nauczy Cię nowej, lepszej formy rozmów z pracownikami.
Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne
Monika Madejska - Pomaga małym i średnim przedsiębiorcom odkrywać ich mocne strony i na ich bazie budować skuteczną firmę. Doradza w rekrutacji i dopasowywaniu pracy do indywidualnych potrzeb i predyspozycji danej osoby. Wspiera procesy rekrutacyjne i rozwój ludzi w firmie, rozwiązuje problemy z zarządzaniem sobą oraz ludźmi w biznesie.
Jest również ekspertem w dziedzinie zarządzania stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Sama po 8 latach pracy bez wytchnienia, doświadczyła syndromu wypalenia zawodowego. Porzuciła karierę menedżerską i od kilku lat uczy się prowadzić zrównoważone życie oraz pomaga innym odnaleźć work-life balance.
Ukończyła zarządzanie projektami na SGH, jest akredytowanym konsultantem Harrison Assessment, certyfikowanym trenerem, dyplomowanym coachem. Jest współfundatorką fundacji Slowlajf – Fundacji Przeciw Wypaleniu Zawodowemu oraz wielu innowacyjnych projektów z zakresu rozwoju osobistego. Fascynują ją ludzie, ich różnorodność i talenty. Gdyby mogła nie wychodziłaby z książek! :) Prywatnie szczęśliwa partnerka i mama długo wyczekiwanej córeczki.
Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią:
„Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.
Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.
Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.
Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.
W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.