Możesz zaoszczędzić 96 tysięcy złotych i zgarnąć najlepszych pracowników, jeśli tylko poznasz ten plan



„Nie ma ludzi do pracy. Jak już ktoś do roboty przyjdzie, to na każdym kroku robi łaskę, że pracuje. Pokazuje piękne CV, a później się okazuje, że nic nie umie, a uczyć mu się nie chce. Ogłaszam, że daję fajne warunki, ale nikt nie słyszy, nie odpowiada…”

Ty też nie możesz znaleźć odpowiednich pracowników? Mamy na to sposób, który Ci się spodoba.

Zatrudnienie kiepskiego pracownika to jedna z najbardziej frustrujących rzeczy, jaka może Cię spotkać. Badania pokazują, że przez nieudaną rekrutację przedsiębiorcy wyrzucają w błoto średnio od 72 do 96 tysięcy złotych! Marnują też mnóstwo czasu – na rozmowy, wdrożenie, tłumaczenie.

A kiedy nowy człowiek jest już w końcu przygotowany… odchodzi bez mrugnięcia okiem, bo albo szef zbyt wymagający, albo pieniądze za małe, albo obowiązków za dużo. Jakiś powód zawsze się znajdzie. A Ty zostajesz znów sam z całym tym bałaganem na głowie.

Zatrudniasz więc każdego, kto chce pracować. Po dwóch, trzech nieudanych próbach znalezienia pracowników zaczynasz myśleć, że na rynku nie ma ludzi z odpowiednimi kwalifikacjami, a jak już ktoś się znajdzie, to i tak szybko się wykruszy.

I wiesz, co Ci powiem? Masz rację. Masz całkowitą rację. Jeśli nadal będziesz przeprowadzał rekrutację tak, jak robisz to do tej pory, ciągle będziesz tracił. Tracił nerwy, czas, pieniądze i szanse na znalezienie ludzi, dzięki którym Twoja firma mogłaby urosnąć.

Pamiętaj, mierni pracownicy nie przynoszą firmie miernych zysków – przynoszą ogromne straty.

Wybacz, że jestem taka bezpośrednia, ale wkurzam się, kiedy słyszę, że nie ma ludzi do pracy. Są. Naprawdę są. I tak – w Twojej branży też. Tylko musisz nauczyć się przyciągać ich do siebie.

Spójrz chociażby na Coraz Lepszą Firmę. Jeszcze 5 lat temu byliśmy 8-osobowym zespołem, dziś zatrudniamy ponad 50 ludzi. Nie jakichś tam ludzi, tylko najlepszych na rynku. Takich, dzięki którym nasz biznes rozwija się szybciej, niż się spodziewaliśmy. Dlatego nawet teraz, gdy to czytasz, prowadzimy rekrutację i przyjmujemy kolejnych pracowników.

Zastanawiasz się, jak to robimy? Przede wszystkim:

  1. Wiemy dokładnie, co napisać w ogłoszeniu rekrutacyjnym i gdzie je zamieścić, żeby dotrzeć do najlepszych niezależnie od branży.
  2. Sprawdziliśmy, ile trzeba płacić ludziom i jak rozmawiać o pieniądzach, żeby przestały mieć największe znaczenie.
  3. Przetestowaliśmy wraz z setkami naszych klientów, co najmocniej związuje pracownika z firmą. Dzięki temu Twoi ludzie zostaną z Tobą na długo i każdego dnia będą starali się bardziej.
  4. Odkryliśmy, jaki element firmy, który masz w zasięgu ręki, sprawia, że niemal 100% pracowników jest zadowolonych z pracy.
  5. Od lat zwracamy uwagę tylko na te elementy w CV kandydata, które mają największe znaczenie. Jeśli je poznasz, już się nie pomylisz. Czy wiesz, że jest coś ważniejszego od wykształcenia, od doświadczenia, a nawet od kompetencji?
  6. Wypróbowaliśmy w setkach polskich firm sposoby zatrudniania stosowane przez najlepszych pracodawców świata i starannie wybraliśmy najskuteczniejsze.
  7. Wiemy, ile trzeba powiedzieć kandydatom do pracy i w którym momencie, żeby odsiać tych średnich od prawdziwych talentów.

Masz już dość?

Marzysz, żeby ktoś Cię wyręczył, zastąpił, żebyś mógł w końcu wziąć parę dni wolnego, żeby firma nie padła, kiedy zwyczajnie zachorujesz. Rozumiem Cię. Wiem, ile w Tobie złości, rozczarowania, bezsilności.

Wiem, bo codziennie pomagam takim firmom jak Twoja. Codziennie słyszę od przedsiębiorców, że znów muszą wszystko robić sami, bo rekrutacja kolejny raz okazała się porażką. Znów zatrudnili osobę, z którą dobrze im się gadało, która była do nich podobna, a CV miała w porządku. To tak nie działa! W ten sposób nie znajdziesz ludzi, którzy naprawdę pomogą Ci rozpędzić Twój biznes. Zdziwiony?

Wiem, co mówię. Od lat pracuję z małymi i średnimi polskimi firmami – takimi jak Twoja. Ich właściciele wiele razy pytali mnie o nasz sposób na udaną rekrutację. W końcu nagrałam więc wszystko, co doradzałam im przez te lata, i ułożyłam to w „7 reguł zatrudniania pracowników”. Ty również możesz obejrzeć lub posłuchać tego szkolenia.

Działamy na polskim rynku, więc reguły zatrudniania pracowników, o których mówię, zostały stworzone właśnie dla takich biznesów jak Twój. Dodatkowo przetestowaliśmy metody, które stosują najlepsi pracodawcy świata, chociażby Google, i przełożyliśmy je na nasze, polskie, warunki.

Być może pomyślałeś: „Ale moja branża jest wyjątkowa, u mnie to tak nie działa”. Jeśli zastosujesz zasady, które Ci proponuję, ludzie będą walczyć, żeby u Ciebie pracować, i to niezależnie od tego, czy potrzebujesz pomocnika do magazynu, czy wysoko wykwalifikowanego specjalisty, który chętnie przejdzie do Ciebie z większej firmy.

Ludzie nie rozumieją kosztów, jakie ponosisz w związku z zatrudnieniem

Wiem, że pracownicy widzą tylko tyle, ile dostają na rękę. Nie wiedzą o tym, co zabiera Ci państwo, ile wkładasz w ich wdrożenie, w sprzęt potrzebny do pracy. I wiem też, że pieniądze nie muszą być problemem.

Jestem tego pewna, bo z naszych reguł zatrudniania pracowników korzysta już ponad 800 przedsiębiorców z całej Polski. Już rekrutują tak, jak robi się to w XXI wieku w najlepszych firmach na świecie. Na początku nie wierzyli, że potrzeba tak niewiele, by ludzie zaczęli dosłownie walczyć o posadę u nich, a teraz przebierają w świetnych zgłoszeniach i nie wiedzą, jak nam dziękować.

Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś Ty też wykorzystał 7 strategii, które stosują najlepsze firmy w walce o najlepszych pracowników.

Czy Cię na to stać? Pytanie brzmi: Czy możesz sobie pozwolić, by przejść obok TAKIEGO kursu obojętnie? Zwykle TAKĄ wiedzę przekazują drodzy konsultanci na drogich, stacjonarnych szkoleniach, dostępnych tylko dla nielicznych. My postanowiliśmy zrobić to inaczej. Przygotowaliśmy kurs online, żeby móc udostępnić go każdemu, kto tego potrzebuje. A cena? Sam zobacz.

Nie ma się nad czym zastanawiać, zwłaszcza że dajemy Ci GWARANCJĘ satysfakcji. Masz 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli nie pomoże Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci pieniądze.

Pomyśl, czy stać Cię na zatrudnienie po raz kolejny pracownika, który po kilku tygodniach odejdzie bez słowa albo któremu nie będzie się chciało pracować?

Co odróżnia ten mini kurs od innych?

Gdy pisaliśmy o konsultantach, którzy biorą duże pieniądze za doradzanie, jak skutecznie zatrudniać najlepszych, mówiliśmy poważnie.

Jednym z takich konsultantów jest Monika Madejska, która przygotowała dla Ciebie ten mini-kurs.

Monika od wielu lat doradza w rekrutacji i dopasowywaniu pracy do indywidualnych potrzeb i predyspozycji danej osoby. Wspiera procesy rekrutacyjne i rozwój ludzi w firmie, rozwiązuje problemy z zarządzaniem sobą oraz ludźmi w biznesie.

Monika jest praktykiem. Nie tylko ukończyła zarządzanie projektami na SGH, jest akredytowanym konsultantem Harrison Assessment, certyfikowanym trenerem, dyplomowanym coachem, ale ma też wyjątkowy dar prostego przekazywania nawet najtrudniejszych tematów.

Monika Madejska_oferta

Zamawiam dostęp online do mini-szkolenia wideo "7 reguł zatrudniania pracowników" w promocji za jedyne 297 zł

Kup teraz!

(oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 497 zł)

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Kupując szkolenie "7 reguł zatrudniania pracowników" otrzymasz:

Szkolenie wideo 7 reguł zatrudniania pracowników
  • 120 minut materiałów wideo
  • Natychmiastowy dostęp do szkolenia w Panelu Klienta
  • Nieograniczony dostęp na zawsze - możesz oglądać, ile razy chcesz
  • Bonus: wersja audio (mp3) do pobrania
  • Bonus: checklista konkretnych zadań do wykonania
  • Gwarancja satysfakcji - 90 dni na przetestowanie zdobytej wiedzy
Kup teraz za jedyne 297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Poznaj opinie naszych Klientów o szkoleniu
"7 reguł zatrudniania pracowników"

Agata Machowska
ABY BYĆ Z KIMŚ, TRZEBA BYĆ KIMŚ, co w odniesieniu do firmy znaczy tyle: JEŚLI CHCESZ MIEĆ NAJLEPSZYCH PRACOWNIKÓW, BĄDŹ NAJLEPSZY.

Co zrobiłam po przesłuchaniu szkolenia? Po pierwsze wstrzymałam rekrutację. Oczekiwałam wspaniałych rezultatów, ale teraz widzę, że bardzo kiepsko ją przeprowadzałam, począwszy od ogłoszenia, po rozmowę. Przyznaję, że nie znosiłam rekrutacji. Nie przeprowadzałam jej tak jak należy, a kiepskie ogłoszenie przyciągało kiepskich kandydatów.

Teraz wiem, że rekrutację oddeleguję, ale najpierw pozostałe elementy układanki, czyli jestem w trakcie opracowywania SYSTEMU REKRUTACJI, który tworzę wraz z kierowniczkami w oparciu o szkolenie „7 reguł zatrudniania". Spisuję dokładnie cały proces, aby osoba, która będzie to robić, dokładnie wiedziała, jak ma ją przeprowadzić. Następnie stworzymy IDEALNY PROFIL KANDYDATA. Poprawy wymaga też strona internetowa.

Aktualnie przyświeca mi myśl: ZATRUDNIAJ PORZĄDNIE ALBO NIE RÓB TEGO WCALE, dlatego zanim ruszę z kolejną rekrutacją, wiele rzeczy muszę przygotować i zmienić.

Teraz już wiem, dlaczego ostanie rekrutacje zakończyły się porażkami i to nie był problem po stronie kandydatów. To był mój problem, a właściwie kiepsko odrobione zadanie. Bardzo wiele w rozwoju firmy zależy od właściciela i niestety on także (albo przede wszystkim) musi być w ciągłym procesie do stawania się CORAZ LEPSZYM PRZEDSIĘBIORCĄ.

Szkolenie oceniam na 6 z plusem. NAJLEPSZE Z JAKIM SIĘ ZETKNĘŁAM. Niby wiele czytałam i słyszałam na ten temat, ale wiedza podparta przykładami jest najcenniejsza i do tego Monika Madejska, jak jej nie wierzyć ? :)

Trzeba też wspomnieć, że w trakcie szkolenia poczułam "WIEM ŻE NIC NIE WIEM" - to było smutne, ale motywujące do dalszego rozwoju".
Agata Machowska, sklep spożywczy Nasza Baśka
Joanna Warawan
Dzięki temu szkoleniu rozpoczęłam budowanie wizerunku swojej firmy przed potencjalnym pracownikiem. Jeśli chce się zatrudniać najlepszych, to trzeba też pokazać, dlaczego my jesteśmy dla tej osoby najlepszym wyborem. Widzę teraz, jak ważna dla potencjalnego pracownika jest jasność przekazu, unikanie niedomówień. To sprawia, że zaczyna się całościowo inaczej podchodzić do firmy.

Dopiero gdy przestaję być samozatrudniona, zaczynam rekrutować pracowników, zaczynam być prawdziwym przedsiębiorcą.

Gdy po raz pierwszy zatrudniłam pracownika, opierałam się jedynie na swojej ocenie "fajności" danej osoby. To kompletnie się nie sprawdziło. Teraz mniej skupiam się na tym, czy ktoś miło się uśmiecha, czy jest sympatyczny. Dzięki szkoleniu widzę, jakie etapy mam przeprowadzić, by rzetelnie ocenić kandydata. Zaczęłam inaczej interpretować CV, już wiem, jak się nie nabierać na gładkie słówka. Uczę się także skutecznie przeprowadzać rozmowy rekrutacyjne.

Nastąpiła u mnie bardzo dużo zmiana. Klaruje się naprawdę konkretny proces sprawdzania i testowania potencjalnego pracownika.

Efekt jest taki, że w ubiegłym roku nie miałam jeszcze żadnego pracownika, a teraz w mojej firmie są już zatrudnione 3 osoby!
Joanna Warawan, Biuro podatkowo-rachunkowe RAPORT
Grzegorz Patyk
To świetne szkolenie! Fajna wiedza dla takich firm jak moja, stojących jeszcze przed etapem zatrudniania. A jeśli nie planuje się zatrudniać pracowników, to w sumie nie jest się przedsiębiorcą. ;)

Obecnie przyjmuję pierwszą osobę na praktyki do mojej firmy. Zainspirowany tym szkoleniem, wprowadziłem selekcję praktykantów. Dzięki temu wybrałem taką osobę, która autentycznie się postarała, wniosła coś od siebie w proces rekrutacji. Dzięki wskazówkom potrafiłem ocenić potencjał rozwojowy takiej osoby.

Monika przedstawia rozwiązania, do których mają dostęp wielkie firmy, posiadające duże pieniądze i prowadzące wiele badań. Udało się to zebrać w tym szkoleniu w małą paczuszkę. Dzięki temu nie muszę wertować wielu książek, czy procedur korporacyjnych, by wyłuskać najważniejsze wskazówki dla siebie. Sposób przedstawienia jest moim zdaniem łatwy i przystępny dla każdego przedsiębiorcy.

To, co najbardziej zapamiętałem, to by zatrudniać... powoli! A jak to zrobić, to już więcej powie Monika Madejska :)
Grzegorz Patyk, Biuro Tłumaczeń Polyland
Grzegorz Fleger
Moje doświadczenie biznesowe potwierdza istnienie i działanie tych 7 reguł zatrudniania pracownika. Z perspektywy czasu zawsze widać, jakie błędy popełnia się w zatrudnianiu, bo popełniał je kiedyś absolutnie każdy!

A szkolenie jest bardzo skondensowane. Jest w nim bardzo dobrze pokazany związek pomiędzy kulturą firmy, potrzebnymi kompetencjami a predyspozycjami pracownika. Szkolenie ukazało mi to z nowej perspektywy.

A najważniejsze pytanie, które trzeba sobie moim zdaniem zadać to: czy chciałbyś cały dzień spędzić z każdym swoim pracownikiem?
Grzegorz Fleger, Celuterm
Piotr Dworzański
Szkolenie "7 Reguł zatrudniania pracowników" zawiera w sobie przydatne informacje zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i dla tych, którzy z niejednego pieca chleb jedli. Warto zapoznać się z materiałami po to, by zobaczyć, jak do tematu rekrutacji podchodzą potentaci na rynku pracy oraz żeby uniknąć błędów, jeśli dopiero zaczynamy myśleć o zatrudnieniu kolejnych pracowników.

Jako pracodawcy na obecnym rynku pracy (deficytowym) musimy być niczym dziewczyna na wydaniu i to szkolenie zapewnia zbiór informacji, jak zadbać o własny wizerunek, aby przyciągnąć odpowiednie osoby do naszej organizacji. Zachęcam do zapoznania się ze szkoleniem, aby uniknąć kosztownych błędów. W końcu nie od dziś wiadomo, że najlepiej uczyć się na czyichś doświadczeniach.
Piotr Dworzański, Właściciel w Hurtownia QWERTY i Nauka Języka Angielskiego przez skype

Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne

Czy to na pewno mi pomoże? Zobacz, dlaczego NIC nie ryzykujesz

Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią:

„Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.

Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.

Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.

Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.

W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.

Gwarancja i zadowolenie

Zamawiam dostęp online do mini-szkolenia wideo "7 reguł zatrudniania pracowników" w promocji za jedyne 297 zł

Kup teraz!

(oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 497 zł)

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł