Masz małą firmę i potrzebujesz klientów?

Trudno znaleźć nowych klientów. Wiem coś o tym.

Jeśli próbujesz ulotek, zimnych telefonów, reklam na Facebooku, SEO lub czegokolwiek innego, co nie daje Ci klientów, a mnoży wydatki i frustrację, to ta wiadomość jest dla Ciebie.

Nazywam się Paweł Królak. Tworzę strategie biznesowe, systemy przyspieszające rozwój firm, a przede wszystkim jestem przedsiębiorcą i właśnie dlatego chcę podzielić się z Tobą czymś bardzo ważnym.

Przez ostatnie lata rozwinąłem pewien sposób na to, jak zdobywać klientów, których potrzebujesz, tylu, ilu Twoja firma może pomieścić. Wyobrażasz sobie, o ile łatwiej prowadzi się wtedy biznes?

Jeżeli wszystko to, co dziś robisz, by zwiększyć sprzedaż, daje Ci co najwyżej przeciętne wyniki, przypadkowych klientów i marne pieniądze, to co powiesz na przetestowany przez 600 przedsiębiorców, przewidywalny system pozyskiwania klientów? System, który drastycznie podnosi nie tylko obroty, ale i zyski już w ciągu miesiąca od zastosowania?

Zebrałem całą tę wiedzę i stworzyłem wideoszkolenie dla przedsiębiorców, które pokazuje, jak za pomocą 18 naprawdę łatwych i bardzo konkretnych sposobów już w ciągu miesiąca zwiększyć sprzedaż – nawet w najmniejszej firmie. To 100% konkretów bez filozofii, bez gadania o głupotach, a całość zajmuje zaledwie 60 minut, byś mógł szybko te sposoby poznać i jeszcze tego samego dnia większość z nich wdrożyć.

Żeby nie być gołosłownym…

„Po wdrożeniu rozwiązań, które mi zaproponowałeś na szkoleniu, moja firma w rok urosła dziesięciokrotnie”

To słowa Pana Mariusza. Gdy przyszedł do mnie po poradę, dałem mu kilka wskazówek. Na początku był sceptyczny, ale wprowadził je. Myślę, że dziś nie żałuje i jest bardzo szczęśliwy, ponieważ jego firma pięknie rośnie, a więcej klientów, pieniędzy, spokoju i czasu dla rodziny to całkiem przyjemny efekt tych miłych zmian, prawda? Czy wyniki Pana Mariusza, to pojedynczy przypadek?

Innym razem przyszedł do mnie przedsiębiorca, który prowadził firmę od 15 lat. Miesiąc po naszym spotkaniu musiał zatrudnić kilku pracowników i uruchomić drugą zmianę, bo zlecenia, które uzyskał od nowych klientów, dosłownie zatkały mu biznes. Pracy było tak dużo, że musiał kupić nową maszynę, a przyjmowanie kolejnych klientów wstrzymać, bo się nie wyrabiał. Jeszcze miesiąc wcześniej nie był w stanie uwierzyć, że to nie brak klientów, tylko możliwość ich obsłużenia stanie się problemem. Dlaczego Ci o tym mówię?

Ponieważ przez ostatnie lata pracowałem z ponad 1000 klientów i zobaczyłem, że u każdego, dosłownie każdego z nich pojawia się ten sam problem. Ten sam bez względu na branżę. Mimo że jedni działają w produkcji, inni w handlu, usługach, rolnictwie… mimo że każda z tych branż mogłaby wydawać się zupełnie inna… to po wgłębieniu się w ich realia, okazuje się, że wszyscy zmagają się z jednym problemem.

Co doradziłem Panu Mariuszowi? O czym powiedziałem przedsiębiorcy z 15-letnim stażem i każdemu z tych ponad 1000 właścicieli firm, że zdobywanie nowych klientów przestało być dla ich firm problemem? Nauczyłem ich jednej umiejętności, która w prowadzeniu firmy jest bezcenna.

Jaka jest najcenniejsza umiejętność przedsiębiorcy?

Zdobywanie klientów jest trudne. Jeśli masz z tym problem, prawdopodobnie brakuje Ci tej jednej, najcenniejsze umiejętności…

...to umiejętność, która napędza firmy lub ciągnie je w dół,
...to umiejętność, która małe firmy przekształca w liderów branży,
...to umiejętność, którą wielu przedsiębiorców uznaje za najtrudniejszą do opanowania.

Mimo że ta daje ona najwięcej przychodów mojej firmie, w rzeczywistości nie jestem w niej zawodowcem. Rozwijałem ją z konieczności.

Od przedsiębiorców, z którymi pracuję indywidualnie, bez przerwy słyszę, że żałują, iż nie zaczęli zdobywać tej kompetencji znacznie wcześniej. No właśnie, dlaczego traktują ją po macoszemu?

Wielu z nich myśli, że umiejętności takie jak…

  • networking,
  • zarządzanie pieniędzmi,
  • bycie liderem,
  • planowanie,
  • reklamowanie się

…są najważniejszymi w arsenale przedsiębiorcy. Tak, one wszystkie są ważne, ale jeżeli brakuje Ci tej najważniejszej, to cała reszta nie ma znaczenia.

Więc co to za umiejętność? Co to za jedna umiejętność, która zdaniem wielu przedsiębiorców odpowiada za sukces lub porażkę firmy?

Umiejętność zdobywania klientów.

Czytaj dalej, bo pokażę Ci sposób na to, jak rozwiązać problemy ze zdobywaniem klientów, które trapią również Twoją firmę. Skąd to wiem? Ponieważ przez ostatnie dwa lata pomogłem ponad 1000 przedsiębiorcom, z których każdy, ale to każdy miał te same problemy. Nawet jeśli przychodził do mnie z innym tematem, zazwyczaj właśnie nieumiejętność zdobywania nowych klientów okazywała się „wąskim gardłem” firmy.

„Po 2–3 miesiącach sprzedaż potrafi się podwoić”

Wielu moich klientów miało już takie przypadki, że po zaledwie 2–3 miesiącach od zastosowania rozwiązań, które dzisiaj także możesz poznać, sprzedaż potrafiła się podwoić.

Być może zadajesz sobie pytanie, „czy muszę umieć sprzedawać”?

Jedno krótkie wyjaśnienie, zanim podzielę się z Tobą 18 metodami na wzrost sprzedaży w Twojej firmie. To ważne dla osób, które czują się świetnymi fachowcami w swoich dziedzinach, ale niekoniecznie lubią sprzedawać i niekoniecznie sprawia im przyjemność pozyskiwanie klientów.

Jestem skrajnym introwertykiem, a mimo to buduję firmy, które świetnie sprzedają. Nie jestem guru sprzedaży. Nie jestem nawet zawodowym sprzedawcą. I Ty też nie musisz nim być, żeby z wykorzystaniem metod z tego szkolenia łatwo podnieść sprzedaż w firmie. W szkoleniu pokazuję, jak to zrobić bez podnoszenia przez Ciebie słuchawki, bez widzenia go w ogóle na oczy!

Przez lata prowadzenia Coraz Lepszej Firmy, księgarni Tolle i wielu różnych firm...

  • nauczyłem się tworzyć lejki sprzedażowe, które generują dochody dla mojej firmy,
  • nauczyłem się, jak zatrudniać właściwych ludzi i budować zespoły,
  • nauczyłem się pisać e-maile, oferty tak, by sprzedawały,
  • nauczyłem się robić webinary,
  • nauczyłem się zarządzać swoim czasem.

Bo tych wszystkich umiejętności wymaga na różnych etapach bycie skutecznym przedsiębiorcą, ale powtarzam raz jeszcze…

...żadna z tych umiejętności nie da Ci takiego zwrotu z inwestycji jak umiejętność zdobywania klientów, bez względu na to, czy pracujesz w firmie sam, czy zatrudniasz pracowników.

Dlatego przykłady mój i moich klientów pokazują, że możesz świetnie zarządzać czasem, świetnie delegować zadania, zatrudniać najlepszych ludzi na rynku, ale jeśli nie umiesz przekonać potencjalnych klientów, by kupili Twój produkt lub usługę i zrobili to kolejny raz, a potem kolejny i znowu… no cóż… prędzej czy później napytasz sobie biedy.

W skrócie…

Jeśli nauczysz się, jak używać tych samych metod, które pokazałem ponad 1000 przedsiębiorcom, już nigdy nie będziesz musiał martwić się niską sprzedażą, a Twoim problemem będzie to, jak obsłużyć tak wielu nowych klientów. Nigdy już nie będziesz się zastanawiał, jak i skąd pozyskać nowych, dobrze i regularnie płacących klientów.

Użycie metod z tego szkolenia pozwoliło jednym przedsiębiorcom podnieść sprzedaż w miesiąc, innym po 2–3 miesiącach ją podwoić, a jeszcze innym w rok powiększyć firmę dziesięciokrotnie. A jak będzie u Ciebie?

Oto 18 metod zdobywania klientów i zwiększania sprzedaży

1. Jak bez dodatkowej reklamy sprzedawać więcej – strategia wielkich biznesów do zastosowania nawet w najmniejszej firmie.

2. Dwa rodzaje produktów i ich wartości – jak zwiększyć marże i nie odstraszać klientów cenami?

3. Z jakimi klientami się kontaktować, by coraz więcej zarabiać – złapiesz się za głowę, dlaczego jeszcze tego nie robisz!

4. Dwa bardzo konkretne rodzaje czynności, które gwarantują Ci nowych klientów. Przestań marzyć, a zacznij to robić – nie odpędzisz się od zamówień!

5. Jak zrobić święto ze zdobywania klientów? Jeden dzień, który odmieni kształt Twojego biznesu, nawet, gdy masz jednoosobową działalność.

6. Jak ograniczyć swoje działania i pozyskać więcej klientów? Bez tego możesz zamknąć firmę.

7. Co zmienić w ulotkach, katalogach i ofertach, by klient widząc je, natychmiast poczuł "CHCĘ TO!"

8. O czym naprawdę powinna być strona internetowa, by działała lepiej niż handlowiec, a ograniczenia sprzedaży przestały istnieć?

9. Jak rozmawiać z klientami, by sami zaczęli Cię pytać o szczegóły zamówienia?

10. Jak sprzedawać tym, którzy myślą, że nie potrzebują tego, co sprzedajesz? I dobrze zarobić, bo to będą świetni i wierni klienci, którzy nawet nie pomyślą o konkurencji.

11. Sprzedaż w małych dawkach – o czym mówić klientom, by sami przechodzili do sprzedaży?

12. Sprzedukacja – najskuteczniejsza metoda zdobywania klientów nie ceną, lecz…. Raczej nie zgadniesz, więc muszę Ci to wyjaśnić.

13. Co zrobić, by głupie przypadki nie zrujnowały Twojego biznesu, topiąc Cię w kosztach i rachunkach?

14. Mało znana zasada, która dotyczy wszystkich form reklamy i sprawia, że na nich zarabiasz, a nie tracisz, jak ci, którzy tej zasady nie przestrzegają i płaczą, że reklama nie działa…

15. Zabawny sekret najskuteczniejszych reklam – tak się wygrywa z konkurencją!

16. Przewidywalna forma sprzedaży, która odróżnia świetne firmy od skazanych na upadek i gwarantuje płynne i stałe przychody.

17. Dwa rodzaje działań, które skracają czas pracy nad pozyskiwaniem klientów i zwiększają ich liczbę – nawet po miesiącu.

18. Jak sprawić, by pracownicy prawie bez nadzoru dokładnie wypełniali swoje obowiązki w najlepszy możliwy sposób?

Zamawiam dostęp online do mini-szkolenia wideo "18 łatwych sposobów na większą sprzedaż" w promocji za 297 zł

Kup teraz!

(oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 497 zł)

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Kupując szkolenie „18 łatwych sposobów na większą sprzedaż” otrzymasz:

Szkolenie wideo 18 łatwych sposobów na większą sprzedaż
  • 76 minut materiałów wideo
  • Natychmiastowy dostęp do szkolenia w Panelu Klienta
  • Nieograniczony dostęp na zawsze - możesz oglądać, ile razy chcesz
  • Bonus: wersja audio (mp3) do pobrania
  • Bonus: checklista konkretnych zadań do wykonania
  • Gwarancja satysfakcji - 90 dni na przetestowanie zdobytej wiedzy
Kup teraz za jedyne 297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Poznaj opinie naszych Klientów

Grzegorz Kamiński
Szkolenia Coraz Lepszej Firmy za każdym razem zaskakują mnie nową porcją informacji, które z nich wynoszę. Paweł Królak pokazał mi, w jaki sposób mogę poukładać i uporządkować mój biznes, pokazał, że firma bez procedur i dobrej organizacji nie wzniesie się na kolejny etap rozwoju. Bardzo lubię atmosferę Coraz Lepszej Firmy i z niecierpliwością czekam na nowe szkolenia.
Grzegorz Kamiński, Prezes HKM sp. z o.o.
Zuzanna Łabno
Szkolenia CorazLepszejFirmy uważam za najbardziej merytoryczne na całym rynku szkoleniowym. Są pełne praktycznych wskazówek, które można zastosować w firmie od razu. Paweł Królak jest osobą, po której widać, że wszystko co prezentuje, wynika z jego doświadczenia. Wiedzę, którą przekazuje, sprawdził w swoich działaniach i przez to jest w pełni wiarygodny. Połączenie perfekcyjnego przygotowania szkoleń z przyjazną atmosferą i praktyczną merytoryką to idealna mieszanka..
Zuzanna Łabno, Business Quality Management, Tarnów
Rafał Dyczko
Przez ostatnie lata uczestniczyłem w dziesiątkach różnych szkoleń kierowanych dla przedsiębiorców i byłem pewien, że niczego odkrywczego nt. prowadzenia biznesu już się nie dowiem. Moje zdanie zmieniło się, gdy poznałem "Coraz Lepszą Firmę”. Firmę lepszą od innych firm szkoleniowych dosłownie pod każdym względem. Nie przesadzę jeśli stwierdzę, że szkolenia organizowane przez CLF są po prostu „przełomowe” i są najlepszymi w jakich dotychczas uczestniczyłem.
Rafał Dyczko, Avello.pl, Lublin
Bartosz Tomala
Coraz Lepsza Firma zdecydowanie wyróżnia się filozofią prowadzenia biznesu. Na rynku szkoleniowym jest ogromna ilość firm, które utrzymują się nie z wysokich jakościowo szkoleń, tylko z dotacji unijnych. Samo szkolenie jest dla nich po prostu kolejną formalnością do załatwienia, którą trzeba zrobić, żeby dostać dopłatę. W Coraz Lepszej Firmie aż się czuje serce wkładane w sam proces szkoleniowy. Zaangażowanie i doświadczenie biznesowe Pawła Królaka powoduje, że jego szkolenia są na zupełnie innym poziomie i dają nie tylko nowe umiejętności, ale co najważniejsze, pokazują zupełnie nową perspektywę patrzenia na biznes.
Bartosz Tomala, Współwłaściciel, www.omegasoft.pl, www.sissel.com.pl, Siemianowice Śląskie
Rafał Szporko
Pan Paweł prowadzi szkolenia w sposób bardzo metodyczny i przystępny. Uderzająca jest zarówno jasność przekazu jak i jego praktyczny wymiar. Myślę, że to nie były moje ostatnie doświadczenia z Coraz Lepszą Firmą. Dlatego szczerze polecam te szkolenia.
Rafał Szporko, Prezes Zarządu DS Consulting, Gdańsk
Małgorzata Sowa
W zasadzie już w nazwie firmy znajduje się cała puenta dotycząca mojej opinii na temat Coraz Lepszej Firmy. Szkolenia oferowane przez Coraz Lepszą Firmę systematyzują wiedzę i w sposób merytoryczny ukierunkowują przedsiębiorcę na odpowiednie tory. Tory, które być może nie zawsze są odkrywcze, ale często są porośnięte chwastami, które nie pozwalają na obranie odpowiedniego kierunku w podróży jaką jest rozwój i wzrost własnej firmy. Zdecydowanie, olbrzymim plusem i wyróżnikiem wśród firm szkoleniowych jest również partnerskie podejście Coraz Lepszej Firmy do swoich klientów.
Małgorzata Sowa, właściciel PiLLow Design, Krasnystaw
Zbigniew Karapuda
Coraz Lepsza Firma to ewenement na rynku szkoleniowym. Nie zaczyna od wielkich i szumnych reklam, czegóż to już nie dokonała, lecz z dużą dozą pokory i umiaru, proponuje swój program. Program od podstaw zmieniający firmę, w rytmie zmiany myślenia i zachowań właściciela oraz zarządzających firmą. Oni już wiedzą, że tylko tak naprawdę można zmienić firmę - poprzez zmianę siebie. Zmiana ta, to nie techniki zarządzania ludźmi, lecz autentyczne bycie ze swoimi pracownikami. Przywództwo oparte na wzajemnym szacunku i szczerości.

Oczywiście najtrudniej jest zmienić siebie, zatem wszyscy próbują najpierw zmienić innych. Dlatego często mamy złość, frustrację i rozczarowanie. Jakże często wtedy słyszymy; "szkolenia nie działają". A w Coraz Lepszej Firmie od razu przystępują do istoty rzeczy - co Ty sam możesz zmienić w sobie, aby ludzie w koło Ciebie zaczęli działać inaczej. Nie każdy jest na to gotowy, nie każdy chce się zmieniać i może nie wszyscy muszą. Ale, jeżeli już przemknęło nam przez myśl, że nie do końca jesteśmy zadowoleni ze swojej firmy, z tego jak działa i może nawet naszej, własnej efektywności działania, to rozwiązaniem może być szkolenie w Coraz Lepszej Firmie.
Zbigniew Karapuda, ZespolHandlowy.pl, Sopot

Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne

Zamawiam dostęp online do mini-szkolenia wideo "18 łatwych sposobów na większą sprzedaż" w promocji za 297 zł

Kup teraz!

(oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 497 zł)

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Kto prowadzi szkolenie?

Paweł Królak - przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.

W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 19000 klientów, zatrudnia 60 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).

Poprzednią firmę (księgarnię internetową) założył jeszcze na studiach, mając 300 zł w kieszeni, a po kilku latach doprowadził ją do pozycji lidera swojej branży. W 2018 roku sprzedał firmę inwestorowi branżowemu, by w pełni skupić się na rozwoju grupy kapitałowej CLF.

Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.

Paweł Królak

Czy to na pewno mi pomoże? Zobacz, dlaczego NIC nie ryzykujesz

Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią:

„Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.

Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.

Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.

Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.

W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.

Gwarancja i zadowolenie

Decyzja należy do Ciebie

Pewnie to nie pierwsze szkolenie, w jakim uczestniczysz. Zadaj sobie pytanie, jaki efekt miały poprzednie szkolenia? Ile razy było tak, że wróciłeś z nich pełen energii, zabrałeś się za zmiany, ale w tej całej bieżączce gdzieś te zmiany się rozmyły? Ile razy było tak, że nawet przyniosły fajne rezultaty… ale znów zabrakło wytrwałości, by je kontynuować i tych rezultatów już nawet nie widać?

Dlatego masz teraz wybór… Możesz albo zamknąć tę stronę i liczyć, że coś się zmieni, podczas gdy Ty nie zmienisz nic. Albert Einstein lata temu powiedział, że głupotą jest robić ciągle to samo i oczekiwać innych rezultatów. Albo możesz po prostu kupić teraz dostęp do tego wideoszkolenia i dołączyć do tych przedsiębiorców, którzy już w pierwszym miesiącu od zastosowania rozwiązań, które proponuję, widzą wyraźny wzrost sprzedaży.

Ta decyzja należy do Ciebie!

Zamawiam dostęp online do mini-szkolenia wideo "18 łatwych sposobów na większą sprzedaż" w promocji za 297 zł

Kup teraz!

(oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 497 zł)

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł