Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Model story brand, Donald Miller – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Dlaczego niektóre firmy ciągle zwiększają swoją sprzedaż, podczas gdy inne mają problemy, by utrzymać się na powierzchni, choć… to ich produkty albo usługi są o niebo lepsze od konkurencji?

Czytaj

Marketing

Efekt sieciowy motorem rozwoju biznesu – poznaj historie 3 znanych marek

Klienci do Ciebie nie wracają? Wolą iść do konkurencji? Marudzą, że jest za drogo? To bolączki wielu biznesów, szczególnie w tak wymagających czasach. Jest jednak coś, co możesz wykorzystać w swojej firmie, by sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Co to takiego? Efekt sieciowy!

Czytaj

Marketing

Dlaczego ludzie nie czytają newsletterów i co zrobić, by chętnie czytali maile od Ciebie?

Jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić dla swojej firmy w czasach zawirowań gospodarczych, to wypozycjonować się na eksperta w swojej branży. A jednym z najtańszych i najszybszych sposobów na realizację tego celu jest wykorzystanie email marketingu.

Czytaj

Marketing

Jak powinien wyglądać idealny raport SEO, czyli czego warto wymagać od firmy pozycjonującej Twoją stronę

Dzisiaj, aby myśleć o wysokich pozycjach w Google, należy w pełniejszym stopniu zadbać nie tylko o stronę internetową, ale i o swoją markę – a to oznacza, że proces pozycjonowania uległ znacznemu wydłużeniu.

Czytaj

Marketing

Czy efekt wabika zadziała w Twojej firmie? Sprawdź przykłady z 5 branż

Słyszałeś już o tylu teoriach, mechanizmach i trikach, które miały zwiększać Twoją sprzedaż. Próbowałeś nawet jakoś je zastosować, ale… te nie przynosiły rezultatów. Dlatego ten artykuł, zamiast teorii, skupi się na konkretnych przykładach zastosowania potężnego mechanizmu – efektu wabika. Z 5 różnych branż!

Czytaj

Marketing

Strategia na Zooma, czyli jak sprawić, by klienci wybierali Ciebie, a nie konkurencję

Wiele osób sukces Zooma przypisuje wyłącznie pojawieniu się pandemii i konieczności pracy zdalnej. Mało kto wie, że już w 2017 roku wartość tej firmy przekroczyła 1 miliard dolarów, a dwa lata później Zoom trafił na amerykańską giełdę, osiągając zawrotną wycenę 16 miliardów dolarów. Co wpłynęło na tak ogromną popularność tej aplikacji?

Czytaj

Strategia Marketing

Jak zbudować Decydującą Przewagę nad konkurencją?

A gdyby tak dało się pozbyć całej konkurencji… bez narażania się na odpowiedzialność karną? Czy perspektywa zbudowania takiej pozycji na rynku, że w oczach kupujących wszystkie inne biznesy przestałyby się liczyć, brzmiałaby zachęcająco? Taka sytuacja to nie fikcja. To scenariusz, który czeka Ciebie i Twoją firmę, gdy wraz z pracownikami wypracujecie Decydującą Przewagę Konkurencyjną.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu, Rory Sutherland – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Logika atakuje nas z każdej strony. Szczególnie w biznesie, gdzie wszyscy trąbią, by działania opierać na faktach i danych. Tymczasem w wielu przypadkach rozum odgrywa znikomą rolę. A dane, na których się opieramy, są błędne.

Czytaj

Marketing

Jak mówić o wartościach swojej firmy, by klienci od razu zauważali, że jest wyjątkowa, i chcieli płacić więcej?

W ostatnich latach wartości stały się wyróżnikiem na rynku i sposobem na wyprzedzenie konkurencji. Jak powinieneś o nich mówić, by klienci z łatwością zauważali wyjątkowość Twojej firmy?

Czytaj

Marketing

Jak przekonać klientów, by kupili właśnie to, co chcesz? Poznaj efekt wabika

Wyobraź sobie, że wraz ze swoją drugą połówką planujecie miesiąc miodowy. Ustaliliście już, że będzie to Rzym albo Paryż. Agent w biurze podróży przedstawia Wam pakiety wakacyjne w obu stolicach: przeloty, zakwaterowanie, zwiedzanie i bezpłatne śniadania. Zakładając, że koszty byłyby takie same, co byś wybrał?

Czytaj