Great Place To Work 2022

Czy wiesz, że... w 2022 roku Coraz Lepsza Firma znalazła się w TOP5 w prestiżowym konkursie na Najlepsze Miejsca Pracy w Polsce organizowanym przez Great Place To Work, a także zajęła 2. miejsce w konkursie na Najlepsze Miejsca Pracy dla Milenialsów?

Great Place To Work dla Milenialsów

Coraz Lepszy Sprzedawca (poziom expert)
– wynagrodzenie stałe: 15-25 tys. + VAT


Jeśli nie masz jeszcze wymaganego przez nas doświadczenia w sprzedaży, sprawdź naszą ofertę dla mniej doświadczonych sprzedawców na poziomie Coraz Lepszy Sprzedawca (junior/mid) lub Coraz Lepszy Sprzedawca (senior).

Jeśli...

  • jesteś wybitnie skutecznym sprzedawcą i osiągasz wyniki znacznie powyżej średniej,
  • szukasz miejsca, w którym będziesz mógł się niesamowicie rozwinąć, zarówno jako sprzedawca, jak i jako przyszły manager lub przedsiębiorca,
  • wiesz, że poradziłbyś sobie ze sprzedawaniem czegokolwiek, dlatego chcesz swoje umiejętności zaangażować w pracę, która autentycznie ma sens i "robi różnicę" w życiu klientów.

A jednocześnie...

  • masz ponadprzeciętnie wysoki poziom samoświadomości (znasz i rozumiesz siebie, umiesz korzystać ze swoich mocnych stron),
  • masz ponadprzeciętnie wysoki poziom inteligencji emocjonalnej (jesteś empatyczny, rozumiesz emocje innych ludzi i umiejesz wpływać na to, jak się inni czują w Twoim towarzystwie),
  • jesteś ambitny, nie potrafisz żyć bez wyzwań, a w Twoim słowniku nie istnieje takie słowo jak “odpuszczać”,

...to być może jesteś osobą, której szukamy.

Szukamy bowiem wybitnie utalentowanych i doświadczonych sprzedawców do naszego zespołu.

Kilka słów o nas

Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Na naszych szkoleniach pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. W ramach usług konsultingowych towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…

Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik w badaniu satysfakcji pracowników wynoszący 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Na czym polega praca Coraz Lepszego Sprzedawcy (na poziomie experta)?

Jako Coraz Lepszy Sprzedawca na poziomie experta będziesz odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych uczestników naszych programów szkoleniowych, przede wszystkim naszego flagowego produktu, czyli Programu Rozwoju Coraz Lepsza Firma.

W praktyce:

  • dostajesz od nas gotowe leady – naszych klientów, którzy już wcześniej kupili jedno z naszych szkoleń online,
  • dzwonisz do nich porozmawiać o ich obecnych wyzwaniach biznesowych
    i proponujesz im dołączenie do naszej Społeczności Uczestników Programu Rozwoju.

Co sprawia, że praca w Coraz Lepszej Firmie tak bardzo różni się od zwyczajnej pracy w sprzedaży?





Powód #1: Niesamowite możliwości rozwoju


Chcesz się NAPRAWDĘ rozwijać? To świetnie! Jako Coraz Lepszy Sprzedawca dostajesz dostęp do niewyobrażalnej ilości wiedzy biznesowej w postaci WSZYSTKICH szkoleń, które oferujemy klientom.

Chcesz w przyszłości zostać managerem? Nie mogłeś lepiej trafić! U nas poznasz
w praktyce i nauczysz się nowoczesnego procesowego zarządzania sprzedażą.
To unikalne umiejętności, które w przyszłości możesz wykorzystać jako manager sprzedaży, albo awansując w strukturach naszej grupy kapitałowej, albo u kolejnego pracodawcy.

Chcesz w przyszłości założyć własną firmę? Idealnie! Jesteśmy przekonani, że nigdzie indziej nie nauczysz się tyle o prowadzeniu własnego biznesu, co u nas. Nie bez powodu nasi Klienci uważają nas za najlepsze miejsce edukacji biznesowej w Polsce.



Powód #2: Pewna pensja, bez prowizji


Masz stałe wynagrodzenie – nie płacimy prowizyjnie, dlatego nie musisz martwić się
o swoją pensję, gdy idziesz na urlop lub jesteś chory. A jednocześnie to naprawdę uwalniające, bo nie będziesz musiał wciskać klientowi czegoś, czego nie potrzebuje, żeby tylko dostać swoją prowizję.

Zastanawiasz się, jak to możliwe, że możesz mieć stałe wynagrodzenie w sprzedaży?
To proste: od lat nasze procesy sprzedażowe są dokładnie mierzone i na tej podstawie precyzyjnie wiemy, ile mamy Ci dostarczyć kontaktów do obdzwonienia oraz jakiej skuteczności możemy od Ciebie wymagać. Dzięki temu Twoje wyniki sprzedażowe są dla nas przewidywalne i powtarzalne, więc nie musimy sztucznie motywować Cię do pracy prowizją.



Powód #3: Unikalna metoda sprzedawania


Sprzedaż w Coraz Lepszej Firmie całkowicie się różni od tej, jaką możesz znać z innych firm. Od pierwszego dnia pracy nasi handlowcy uczą się bardzo nieoczywistych metod sprzedaży stosowanych przez najlepszych negocjatorów na świecie oraz tego, jak być całkowicie szczerym i autentycznym w rozmowach z klientem.

Wszystko dlatego, że nasza metoda sprzedaży opiera się na mocnym fundamencie, który mówi, że po drugiej stronie słuchawki zawsze jest Człowiek (dla nas to zawsze jest sprzedaż Human to Human, zamiast Business to Business).



Powód #4: Zero prospectingu, gotowa baza klientów


Nie musisz sam szukać sobie klientów ani samodzielnie wypracowywać sobie rynku. Tym zajmuje się dział marketingu i pracownicy wsparcia sprzedaży. Ty zaś codziennie rano masz w swoim CRM gotową listę osób, do których masz tego dnia zadzwonić.



Powód #5: Zero dzwonienia “na zimno”


Klienci, do których dzwonisz, już nas znają i regularnie korzystają z naszych usług.
W ogóle nie prowadzimy procesów sprzedaży na zimnej bazie.

Zastanawiasz się, jak to możliwe, że dostajesz od nas gotowe leady, które nie są zimną bazą? Cały nasz model biznesowy opiera się na edukacji klienta, co możesz zobaczyć zarówno na naszym blogu eksperckim, czy kanale YouTube. Wiemy, że aby skutecznie sprzedawać klientom produkty nieoczywiste (czyli takie, które nie są jego pierwszą potrzebą), trzeba ich najpierw przygotować i odpowiednio zaangażować. Właśnie tym zajmuje się nasz dział marketingu, a do Ciebie trafiają ci przedsiębiorcy, którzy wykonali już pierwszy krok i kupili jedno z naszych mini szkoleń online.



Powód #6: Zespół, który współpracuje, a nie rywalizuje


W naszym zespole nie ma rywalizacji. Nikt nie podbierze Ci leadów. Nikt nie będzie Ci podstawiał nogi. Nikt nie dostanie nagrody za to, że będzie od Ciebie lepszy.
U nas kierujemy się zupełnie inną filozofią zarządzania.

Jak jest u nas? W naszych zespołach sprzedażowych ludzie pomagają sobie w pracy zamiast rywalizować. Chętnie dzielimy się wiedzą i wspólnie szukamy rozwiązań na nieoczywiste sytuacje w rozmowach z klientami.



Powód #7: Robisz tylko to, w czym jesteś najlepszy – sprzedajesz


Masz dość wypełniania tabelek? Windykowania klientów? Pisania skomplikowanych raportów? Przygotowywania umów? Całej biurokracji? – to świetnie się składa, bo u nas nie będziesz robić żadnej z tych rzeczy. Twoją rolą jest skupić się na sprzedawaniu,
a wszystkie czynności “wokół sprzedaży” wykonują pracownicy wsparcia sprzedaży.

Zastanawiasz się, dlaczego u nas nie musisz robić tej całej papierologii? To bardzo proste – wolimy Twój czas, talent i umiejętności wykorzystać do tego, w czym jesteś najlepszy, czyli do rozmów z klientami!

Posłuchaj naszych sprzedawców, jak to wygląda w praktyce…



Co oferujemy:

  • wynagrodzenie na start: 15.000+VAT na umowie B2B (lub adekwatna kwota na umowie o pracę w ramach tych samych kosztów pracodawcy),
  • wzrost wynagrodzenia w przyszłości – dla najbardziej zaawansowanych sprzedawców kolejne progi wynagrodzenia to 20.000+VAT i 25.000+VAT,
  • forma umowy: B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa o pracę, jeśli wolisz,
  • godziny pracy: poniedziałek-piątek godz. 8.00-16.00, żadnych nadgodzin ani pracy w weekendy,
  • urlop: 26 płatnych dni wolnych na umowie B2B (na umowie o pracę dni wolne zgodnie z kodeksem pracy),
  • miejsce pracy: praca całkowicie zdalna – model “no office”, czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu i zasięg telefonu komórkowego),
  • wysokiej klasy narzędzia potrzebne do pracy: laptop Apple – Macbook Air, smartfon, wysokiej jakości słuchawki telekomunikacyjne, autorski system CRM usprawniający i automatyzujący pracę sprzedawców,
  • niesamowite możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy biznesowej (szczegóły opisaliśmy powyżej).

Czego wymagamy:

Postawmy sprawę jasno: bardzo dużo dajemy, ale jednocześnie bardzo dużo wymagamy od sprzedawcy na poziomie experta. Zgłoś się do nas tylko wtedy,
jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki:

  • odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia, czyli masz naturalne predyspozycje do bycia wybitnym sprzedawcą,
  • masz co najmniej 5 lat doświadczenia w sprzedaży usług dla właścicieli firm (MŚP) lub w sprzedaży rozwiązań informatycznych (np. dedykowane oprogramowanie, SaaS) lub w sprzedaży nieoczywistych produktów (takich, po które klient nie przychodzi sam, tylko najpierw trzeba go wyedukować, żeby
    w ogóle zrozumiał, dlaczego powinien ich chcieć),
  • jesteś dopasowany do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy, (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń,
    czy do nas pasujesz),
  • jesteś gotów do obecności w Lublinie przez pierwsze 3 dni wdrożenia (koszty noclegu bierzemy na siebie).

Chcesz aplikować?

Prześlij nam swój aktualny życiorys (CV) w formie PDF.



To wszystko wydaje Ci się niewiarygodne?

Powiedzmy to sobie jasno: w każdej rekrutacji mamy jedno największe wyzwanie...
My już wiemy, jak bardzo różnimy się w podejściu do pracowników i do samej sprzedaży w porównaniu do wszystkiego, czego doświadczyłeś dotychczas. Ale ktoś, kto zna świat sprzedaży z innych firm, ma pełne prawo myśleć: „To zbyt piękne, by było prawdziwe”.

Dlatego gramy w otwarte karty: jeśli masz wątpliwości lub zwyczajnie jeszcze nie wierzysz – zapytaj naszych handlowców, jak się pracuje w Coraz Lepszej Firmie. Poniżej znajdziesz kontakt do naszych sprzedawców. Jeśli chcesz się przekonać, zapytaj :)



Krzysztof Dąbrowski

Krzysztof Dąbrowski
534 295 212
Grzegorz Cota

Grzegorz Cota
535 531 216
Piotr Dudek

Piotr Dudek
733 855 240
Agata Kosylo

Agata Kosyło
534 203 093

Polityka prywatności dotycząca przetwarzania danych osobowych dla potrzeb rekrutacji