Asystent/ka techniczny/a działu marketingu (praca 100% zdalna)
Jeśli:
- jesteś osobą bardzo dokładną, a jednocześnie nie przeszkadza Ci to w szybkim i sprawnym realizowaniu kolejnych zadań,
- nie znasz takich pojęć jak „zagapić się” lub „zapomnieć”, bo organizujesz sobie pracę tak, by zawsze dostarczyć wszystko na czas,
- potrafisz szczegółowo zaplanować swoje obowiązki i potem trzymasz się tego planu,
- systematyczne wykonywanie powtarzalnych zadań to ten rodzaj pracy, który lubisz najbardziej,
- pomaganie innym jest Twoją drugą naturą – czerpiesz z niego energię do działania,
- przyjemność sprawiają Ci takie zadania, jak wpisywanie danych do komputera, organizowanie informacji czy podstawowa obróbka graficzna,
...to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem wyjątkowego człowieka, który będzie wspierał naszych specjalistów od marketingu w codziennych zadaniach.
Kilka słów o nas
Coraz Lepsza Firma powstała, bo wierzymy, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Dlatego wszystko, co robimy, służy właśnie temu, by ich wspierać. W naszych szkoleniach pokazujemy przedsiębiorcom nowy sposób prowadzenia biznesu i pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…
Paweł Królak, założyciel i prezes zarządu Grupy Coraz Lepsza Firma S.A., jest ekspertem marketingu internetowego z 20-letnim doświadczeniem. Swoją pierwszą firmę (księgarnię internetową) założył, gdy był jeszcze na studiach. Miał wtedy zaledwie 300 zł w kieszeni, a mimo to w ciągu kilku lat doprowadził firmę do poziomu lidera swojego rynku. Coraz Lepszą Firmę, wartą w tej chwili ponad 30 milionów złotych, również zbudował od zera w ciągu zaledwie kilku lat, w dodatku na rynku, na którym wszyscy mówili, że to niewykonalne.
Dziś obsługujemy ponad 12 000 klientów, zatrudniamy prawie 40 osób i rozwijamy się w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).
Co będzie należało do Twoich asystenckich zadań?
Mówiąc najprościej: obróbka techniczna i umieszczenie w sieci tego wszystkiego, co tworzą nasi marketingowcy, a w praktyce:
- wysyłka newsletterów i kampanii mailingowych oraz ustawienie automatyzacji e-mail marketingu,
- publikacja tekstów na odpowiednich stronach internetowych,
- publikacja ofert oraz uruchamianie testów A/B,
- publikacja wpisów i reklam na Facebooku,
- przygotowanie techniczne webinarów i asystowanie prowadzącemu w czasie ich trwania,
- zbieranie danych statystycznych, przygotowywanie zestawień i raportów.
W każdym przypadku gotowe materiały (teksty, propozycje grafiki, dane do raportu etc.) dostaniesz od naszych specjalistów. Twoją rolą będzie odpowiednio je przygotować i opublikować.
Uwaga! Nie wymagamy doświadczenia – jeśli chcesz się uczyć, to wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby pracować na tym stanowisku, bez problemu Cię nauczymy.
Choć oczywiście bardzo mile będzie widziana choćby podstawowa znajomość:
- programów do obróbki zdjęć,
- programów do e-mail marketingu,
- Excela,
- Managera reklam Facebooka i/lub Ad Espresso,
- języków HTML i CSS.
Co dobrego Cię czeka:
- praca, która napawa dumą, w firmie, w której zechcesz zostać na zawsze, :)
- wyjątkowa atmosfera i wspaniały, zgrany zespół, w którym każdy pracownik jest ważny i doceniany,
- jasne zasady i oczekiwania,
- umowa o pracę (w okresie próbnym na czas określony, potem na czas nieokreślony),
- wynagrodzenie podczas trwania 3-miesięcznego okresu próbnego na poziomie 2500 zł netto, potem 3000 zł netto,
- pełny wymiar czasu pracy (ok. 40 godz. tygodniowo),
- praca zdalna w modelu „no-office”, czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu),
- pakiet wszystkich narzędzi potrzebnych do pracy: komputer (pracujemy na sprzęcie Apple), niezbędne oprogramowanie oraz narzędzia marketingowe,
- dodatkowo dla rzetelnych i lojalnych pracowników udział w firmowym planie akcjonariatu pracowniczego, czyli staniesz się współwłaścicielem firmy tuż przed jej planowanym wejściem na giełdę,
- ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki i Twój własny budżet na zakup książek na koszt firmy.
Ten sam ciągły rozwój zapewnia nam coraz więcej pracy. Uwielbiam wszystkie swoje zadania, ale z radością podzielę się z nimi z Tobą. ;)
Jeśli więc szukasz pracy, w której będziesz mógł wspierać świetnych ekspertów w budowaniu czegoś wielkiego, gdzie nikt nie pozwoli Ci stanąć w miejscu, a każdy jest ważny i doceniany, pierwszy krok za Tobą – znalazłeś! Reszta zależy od Ciebie. :)
Nasze wymagania:
Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:
- odpowiedziałeś TAK na wszystkie punkty opisane na początku ogłoszenia,
- świetnie radzisz sobie z komputerem i bardzo szybko potrafisz nauczyć się obsługi nowego oprogramowania,
- umiesz pracować zdalnie – samodzielnie zarządzasz swoim czasem, by codziennie wykonać wszystkie wyznaczone zadania,
- znasz angielski na tyle, by swobodnie używać programów z menu w tym języku oraz korzystać ze szkoleń,
- jesteś dopasowany do naszego Zespołu i „stylu bycia” Coraz Lepszej Firmy, (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz).
Chcesz aplikować?
Napisz do nas na adres: rekrutacja@corazlepszafirma.pl (w temacie wiadomości wpisz “Twoje imię i nazwisko - Asystent/ka techniczny/a działu marketingu”). Do wiadomości dołącz, w formacie PDF, swoje CV oraz list motywacyjny, w którym znajdą się odpowiedzi na 3 poniższe pytania:
- Dlaczego sądzisz, że to praca wprost stworzona dla Ciebie?
- Dlaczego uważasz, że jesteś osobą świetnie zorganizowaną i jak możesz nam to udowodnić?
- Dlaczego chcesz pracować w Coraz Lepszej Firmie?